18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

מי רוצה פספורט אירופאי.

״אני מבקשת לשלוח את תנחומיי לכל הטמבלים שבזבזו זמן וכסף כדי להוציא דרכון "אירופי" שאי אפשר לעשות אתו כלום.
הלכתם לדודה חנצ'ה הזקנה שגרה ב בית אבות בשכונה ז' בקריית-עאמה, חקרתם אותה על הסבא-רבא שנולד בפיזדייצקי-שרמוטייב בצפון-מערב גליציה בשנת 1890, שילמתם 15,000 דולר לנוטריון המהולל אלפרד קוזנייצוב-חמלניצקי-אלקסלסי שיושב במשרד מפואר במגדל עזריאלסקי המעויין, למדתם גרמנית 3 שנים במכון גתה דה-לה-שמאטע.

בקיצור, עשיתם את כל מה שצריך – ואחרי שקיבלתם סופסוף את הדרכון "האירופי" המיוחל גיליתם שרבע אפריקה, חצי סוריה, שני שליש עירק ושלושת רבעי אפגניסטאן כבר שם, בלי נוטריון ובלי דודה ובלי סבא רבא ובלי בטיח.

המילקי אולי בשקל, אבל הרחובות נראים כמו עזה במקרה הטוב, או מוגדישו בירת סומליה במקרה הפחות טוב – והעתיד יותר גרוע מהעתיד של עזה ומוגדישו. מסכנים שכמוכם.

יש אלוהים – וחוש ההומור שלו מדהים. לפני 70 שנה, האירופים שלחו רכבות עמוסות יהודים מזרחה. עברו כמה שנים, והם מקבלים רכבות עמוסות מוסלמים, מערבה. אם זה לא חוש הומור אלוהי, אז אני לא יודעת מה זה.״

שבת שלום ומבורך! צום מועיל!

״אני מבקשת לשלוח את תנחומיי לכל הטמבלים שבזבזו זמן וכסף כדי להוציא דרכון "אירופי"


 שאי אפשר לעשות אתו כלום הלכתם לדודה חנצ'ה הזקנה שגרה ב בית אבות בשכונה ז' בקריית-עאמה, חקרתם אותה על הסבא-רבא שנולד בפיזדייצקי-שרמוטייב בצפון-מערב גליציה בשנת 1890, שילמתם 15,000 דולר לנוטריון המהולל אלפרד קוזנייצוב-חמלניצקי-אלקסלסי שיושב במשרד מפואר במגדל עזריאלסקי המעויין, למדתם גרמנית 3 שנים במכון גתה דה-לה-שמאטע. בקיצור, עשיתם את כל מה שצריך – ואחרי שקיבלתם סופסוף את הדרכון "האירופי" המיוחל גיליתם שרבע אפריקה, חצי סוריה, שני שליש עירק ושלושת רבעי אפגניסטאן כבר שם, בלי נוטריון ובלי דודה ובלי סבא רבא ובלי בטיח.המילקי אולי בשקל, אבל הרחובות נראים כמו עזה במקרה הטוב, או מוגדישו בירת סומליה במקרה הפחות טוב – והעתיד יותר גרוע מהעתיד של עזה ומוגדישו. מסכנים שכמוכם.יש אלוהים – וחוש ההומור שלו מדהים. לפני 70 שנה, האירופים שלחו רכבות עמוסות יהודים מזרחה. עברו כמה שנים, והם מקבלים רכבות עמוסות מוסלמים, מערבה. אם זה לא חוש הומור אלוהי, אז אני לא יודעת מה זה.״שבת שלום ומבורך! צום מועיל!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הי שלי זה ישראל".

אלי חזן

סטטוס בינגו : אורן הלמן על המציאות במבצע

אלי חזן

אם בנימין נתניהו ילך שמאלה גם הוא יודח!!!

אריק זיו ויזר

על פואד אחד ושרון אחר ועל סוגיות של לוויה

עינר אביב

סטטוס בינגו – דן בונבידה

אלי חזן

סטטוס בינגו : הפגנת השמאל והמנהרות – סתירה מובנית

אלי חזן
דילוג לתוכן