23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מי מפחד מליברמן ? /מאת אדי יאיר פריימן.

בעוד כשבועיים עם ישראל יילך לבחור את מפלגת השלטון הבאה וכפי שהסקרים צופים מפלגת הליכוד תקבל את מירב הקולות. ההפרש בין הליכוד למפלגה השנייה אחריה יהיה בין 2 מנדטים ל-8, כך לפי הסקרים. אך בפוליטיקה אי אפשר לדעת, וכאן אנסה לבחון היכן עוד טמונה הסכנה. בימים אלה, שריח המהפך עולה לאוויר, ותקווה גדולה יש בעם ישראל : מפלגת קדימה נופלת ! המפלגה שסרחה, שנכשלה ושברחה ושראשיה נחקרו שוב ושוב באשמות שחיתות וגניבות ציבוריות מתקרבת לתחילת קיצה, ומפלגת הליכוד צועדת כמעט בבטחה לעבר השילטון.

יש רק מפלגה אחת שמאיימת על הניצחון של הליכוד, והיא : מפלגתו של ליברמן.
בתקופה חשובה זו שעם ישראל בוחר בשינוי, ישנה תנועה אחת שמאיימת כיום לקחת מנדטים וקולות רבים מהליכוד . זו לא קדימה, שהציבור מאס בה. זו לא העבודה, שמנהיגה המאיס עצמו על ישראל. אלה לא מפלגות אחרות. זהו ליברמן.

תנועת הליכוד היא התנועה הלאומית שפונה לציבור הישראלי הרחב מכל המפלגות האחרות. אך עם זאת, הציבור העולה מברית המועצות נזנח רובו ככולו למנדטים של ליברמן !!! במיוחד לאור המלחמה בחמאס, הולך הציבור הרחב הזה שבי אחר הבטחותיו השיקריים של ליברמן. ומי מפחד מליברמן ? ! ?

הרי כל אחד מאיתנו יכול להסביר לעולים מרוסיה שליברמן פוגע במחנה הלאומי. כיום, הוא הגוזל העיקרי של קולות מן הליכוד שאיתם, יכל הליכוד להגיע ל- 45 מנדטים ולהכניע את קדימה והעבודה לבל יחברו יחד נגדו . אחרת שתיהן יוכלו לעשות זאת וזה לא מה שהעולים רוצים !

ומי זה ליברמן ? ומי מפחד מליברמן ?

ליברמן הרי היה שותף לממשלת השמאל הכושלת של אולמרט תמורת כיסא שר !

ליברמן מדבר על החזרת שטחי ארץ ישראל במכבסת מילים של "חילופי אוכלוסיות" שריח גזענות נוטף מהן, בנוסף לסכנות טילים על עפולה !

ליברמן הוא הדיקטטור של מפלגתו ואין להשוות כלל את האנשים שבחר בעצמו באופן דיקטטורי לנבחרי הליכוד (ומפלגות אחרות) שניבחרו בבחירות דמוקרטיות !!

עלינו לשמוח על היות מפלגתנו דמוקרטית, ליברלית , לאומית ומודרנית וזאת בניגוד למפלגתו.

ובואו נגיד זאת יחד לחברינו העולים מרוסיה !

כל אחד מאיתנו שמכיר חברים מעלייה זו – בין אם אלה חברים לעבודה, או קרובי משפחה או סתם מכרים שבנוסף לכל, מדברים גם רוסית : שכנעו אותם לשים "מחל" בכלפי !! זהו רווח נקי לליכוד ולעם ישראל כולו !!

בואו נביא אותם יחד לבית האמיתי שלהם, והוא הליכוד !!!

אם כן, מי עדיין מפחד מליברמן ?

מאת אדי יאיר פריימן.
פעם עולה וכיום יו"ר משותף של ארגון לביא.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק התבונה תוביל למסקנה בסכסוך הישראלי- פלסטיני

אריק זיו ויזר

מציינים בגאווה את חוג הבית הראשון

אריק זיו ויזר

אוחנה. שוקי אוחנה. מחוז גליל ועמקים

אלי חזן

למה בוגי!

בעד הרוסים, /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

שלום עכשיו וירוס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן