26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב: “מציעה לבוזי’ ללכת להיחקר”

עימות טלוויזיוני בין חברת הכנסת מירי רגב לבין ח”כ איציק שמולי מהמחנה הציוני בתכנית פוליטיקה בערוץ 1 בהנחייתו של עודד שחר. שמולי: “אני נבוך לחיות כאן”


 


עימות חריף פרץ הערב בתכנית “פוליטיקה” בערוץ 1 בהנחייתו של עודד שחר בין חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד לבין ח”כ איציק שמולי מהמחנה הציוני. ח”כ מירי רגב טענה בתכנית שפרסום דו”ח מבקר המדינה בעניין “מעון ראש הממשלה” הוא מגמתי ופורסם חודש לפני הבחירות כדי להשחיר את פניו של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו.


“אני מציעה לחבר הכנסת איציק שמולי לבקש מראש המחנה הציוני, בוז’י, לגשת למשטרה ולהיחקר על מעשיו בשנת 1999, בעת ששתק במשטרה בחקירת “העמותות של ברק”. זה נושא שהוא פלילי וראוי היה שייחקר. אני מצרה על פרסום דו”ח מבקר המדינה בתקופה כה קצרה לפני מועד ההליכה לקלפי. נעשה כאן ניסיון ציני וחסר תקדים להכפיש ברבים ראש ממשלה מכהן מבלי שיש לנו את היכולת להשוות בין ראשי ממשלה אחרים. אני חייבת לעורר שאלה ציבורית אחרת,מדוע לא נעשתה בדיקה מקיפה של בית נשיא המדינה לשעבר,שמעון פרס? יש להשוות בין הוצאות הניקיון, האירוח והלוגיסטיקה של בית הנשיא לבין מעון ראש הממשלה. כל סעיף בדו”ח מבקר המדינה צריך להיות בהשוואה להוצאות בית הנשיא פרס”.


ח”כ איציק שמולי מהמחנה הציוני אמר: “במדינת ישראל חיים שני מיליון בני אדם שהם עניים ועוד 800 אלף ילדים עניים ורעיית ראש הממשלה עסוקה בהוצאות מיותרות על איפורים ומזון. ראש הממשלה שלנו מנותק מן הציבור. הוא חי כאילו באפריקה,מנותק מהעם שלו. אני כאזרח במדינת ישראל נבוך לעיין בדו”ח כה קשה כנגד ראש ממשלה.”


 רגב השיבה: “תפסיקו עם ההכפשות נגד ראש הממשלה ורעייתו ותדברו על חיי האזרחים ועל הביטחון והכלכלה. בנימין נתניהו הוא היחיד שמסוגל לשמור על הביטחון,הכלכלה והחברה. מה שנעשה במקרה של דו”ח מבקר המדינה  הוא הסחת הדעת מהנושאים הבאמת חשובים לציבור כמו ביטחון וכלכלה אני שוב קוראת לבוג’י לשוב למשטרת ישראל ולהיחקר על פרשת העמותות שהיו בשנת 1999 ולתת לציבור תשובות בקשר לעמותות הללו. ראש הממשלה נתניהו עסוק בענייני ניהול המדינה ולכן תפסיקו להציק לו 24 שעות ביממה בזוטות ובהאשמות חסרות שחר”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכירו את המועמדת : קטי שטרית

אריק זיו

פוטין חזק גם בישראל

עינר אביב

יום הולדת לאסוואן אבו חמוד – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

מילות פרידה של נתניהו מחני.

מערכת ליכודניק

משאל ליכודניק מי לדעתכם היועצים הטובים ביותר?

אריק זיו ויזר

יועץ חדש לקיש : משה ראובני

עינר אביב
דילוג לתוכן