24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב: “הופקו הלקחים מהסופה הקודמת”

הלקחים הופקו. למרות השיבושים הקשים, המדינה נערכה טוב יותר לסופה הנוכחית

 

 

 

סופת השלגים בחורף אשתקד זכורה היטב. מדינה שלמה נתקעה, קשישים וילדים קפאו מקור וערים שלמות היו נצורות. מיד כשנודע על הסופה הנוכחית גוייסו הגורמים על מנת להיערך מראש לשלגים ואכן, הלקחים הופקו ועד כה לא נרשמו אירועיםחריגים. חברת הכנסת מירי רגב כתבה היום בדף הפייסבוק שלה “אני מתעדכנת באופן קבוע ומשוחחת עם ראשי הערים מהמקומות המושלגים ומתרשמת כי ההערכות הכללית טובה ומרבית הלקחים הופקו. תפקוד חברת חשמל השתפר במידה ניכרת והמענה היה מהיר, הבעתי את הערכתי המלאה בשיחת טלפון עם יו״ר חברת חשמל יפתח רון טל.

 

סוגיה שטרם ניתן לה מענה מלא היא סוגיית פתיחת הצירים שעדיין מהווה בעיה מרכזית ויש לתת פתרון מערכתי אחר.
הבוקר ביקרתי במטה החירום של המועצה האזורית שומרון וקבלתי סקירה על הערכותם לסופה והתפקוד תוך כדי הסופה במקומות בהם התנאים היו קשים.

 

 יוסי דגן מ״מ ראש המועצה עדכן אותי על הפעילות המקדימה שבצעה המועצה כגון השכרת כלים כבדים לפינוי צירים וגנרטורים. בנוסף סיפר המנכ״ל שלומי ורמשטיין אודות תפקוד צוותי צח״י (צוות חירום יעודי) הכולל מתנדבים הפרושים בישובים השונים. 
אין לי ספק שהלקחים מהסופה הקודמת, עליהם דנו בועדת הפנים, יושמו ברובם והמענה שניתן לתושבים היה טוב.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפריימריז זה “דיל אחד גדול ורקוב”

אריק זיו ויזר

הליכוד מקבל פנים חדשות?

אריק זיו ויזר

ע(י)נקי

אלי חזן

קריאה לשר ישראל כץ – “בטל את הרפורמה”

אלי חזן

הליכודניקים לא התחברו לניר ברקת

Gilad Trugbild

עצות תקשורתיות לחברי הכנסת החדשים של הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן