30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

מירי רגב בתגובה לדו"ח נגיד בנק ישראל

דו"ח בנק ישראל מחזק את טענותיי בשנתיים האחרונות על הגדלת הפערים החברתיים בישראל ואני קוראת לראש הממשלה להתערב לפני שיהיה צונאמי אוהלים בקיץ"
‎"יש להנהיג פקוח על שכר דירה באופן מיידי , כפי שהצעתי הצעת חוק פקוח על שכר דירה ואני מבקשת מראש הממשלה שיאמץ את החוק מיידית".

‎"הדו"ח של נגיד בנק ישראל שללא ספק הוא דו"ח אוביקטיבי מציב את ישראל במקום הבעייתי ביותר של חברה בה הפערים והקוטביות החברתית הם מהגבוהים במדינות המערב .
‎זוהי התפתחות שלילית שחייבים לטפל בה במהירות הבזק , משום שהיעדר טיפול בבעיה משמעותה פגיעה אמיתית בחוסנה החברתי של המדינה , משום שהמצוקה והפערים החברתיים ידרדרו את ישראל לאי שקט חברתי שניצניו כבר ניראו בחודשי הקיץ האחרון כאשר פרצה המחאה החברתית ברחובות הארץ .
‎הממשלה וראש הממשלה חייבים לתת עדיפות לפתרון הבעיה ודבר ראשון שראש הממשלה צריך לעשות זה לאשר את חוק הפקוח על השכר דירה שהצעתי לפני כשנה . "

‎אני כבר שנתיים מסבירה כי הפערים החברתיים בארץ מתגברים ומתעצמים ויש כאלה שחושבים שהכל בסדר . נכון שיש כלכלה יציבה ויש צמיחה אבל ציבור רחב מאוד לא מרגיש זאת אלא הולך וניפגע יותר ויותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום רביעי בכנסת

אריק זיו ויזר

לא לליל הבדולח – יו"ר הכנסת ממריא לאוסטריה

אלי חזן

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בהצעת החוק של ח"כ דני דנון

אריק זיו ויזר

ח"כ פיניאן סופד לח"כ גדעון עזרא שהלך הלילה לעולמו

אלי חזן

זבל מי שמלכלך

אריק זיו ויזר

שאמה השתתף בישיבת שרינו המורחבת של שרי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן