24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב: “בקבוקים לא מחליפים ממשלה, עמותות כן”

ח”כ מירי רגב הגנה בשידור חי על אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו והביעה שאט נפש מהתנהלות התקשורת

 

 

ח”כ מירי רגב, יו”ר וועדת הפנים של הכנסת היוצאת גינתה בחריפות רבה את הניסיון של התקשורת לפגוע באשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. ח”כ מירי רגב התראיינה לערוץ הכנסת(99) בהנחייתה של אורית לביא-נשיאל ואמרה שאם היה מדובר באשת ראש הממשלה מן השמאל, התקשורת הייתה מסרבת לטפל בנושא הבקבוקים.


“כל הכבוד לשרה נתניהו ששומרת על איכות הסביבה וממחזרת בקבוקים. צריך להעריך את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שעושה רבות למען איכות הסביבה וממחזרת. התקשורת בוחרת מטעמים פסולים למחזר נושאים שהיו בעבר וזה פסול ונואל. כל בר-דעת מבין שאם היה מדובר באשת שמאל לא היו מתעסקים בסוגיה הפעוטה הזו של מחזור בקבוקים במעון ראש הממשלה.


אני מצרה על התקשורת שפועלת בצורה פוגענית נגד אשת ראש הממשלה במטרה להביא לנפילת שלטון הליכוד. חשוב שהתקשורת תטפל בפרשיית העמותות מספר 2 של בוג’י הרצוג. זו פרשה שמחייבת חקירה משטרתית והליכוד הגיש תלונה במשטרה נגד אותן עמותות שעושות הכל כדי להחליף שלטון במדינה דמוקרטית”.


ח”כ מירי רגב הזכירה בשידור בערוץ הכנסת שאינה יודעת האם הכספים של מיחזור הבקבוקים נרשמו או מדוע שולמו לקופת המדינה רק 4000 שקלים. “אינני בקיאה בנושאים הללו באופן אישי וברור כשמש שמדובר במיחזור סיפורי בדיות רק בגלל שמדובר בשרה נתניהו”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רועי שרעבי מונה לאחראי איוש קלפיות

אריק זיו ויזר

מאבק על מעמד האישה הראשונה בליכוד

אלי חזן

ארדן עולה למתקפה על גבאי

אריק זיו ויזר

דובדבנים פוליטיים 18.8.2016

עינר אביב

המנצח בסקר היועצים: רון ירקוני

אריאל אילוז

איש הערוץ הראשון נפתלי בן סימון בדרך לליכוד

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן