19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מחזירים את הליכוד לליכודניקים

מזה זמן רב חברי ליכוד רבים מרגישים כאילו הם כבר אינם חלק מאותו בית תנועתי, אידיאולוגי בו הם גדלו ואותו הם אהבו.

אך דבר אינו יכול להמחיש יותר את העובדה שחברי הליכוד הפכו לאסקופה נדרסת, מאשר הכנס שנערך היום (רביעי) במסדרונות מצודת זאב לאחר שיד נעלמה נעלה בפני חברי התנועה. חברי ליכוד מבוגרים נאלצו להצטופף במסדרון מבלי שתהיה להם האפשרות לשבת ולתת לרגליהם לנוח.

"בושה לתנועה שסגרה לנו את המצודה בפנים". תיאר שמואל טביב חבר תנועה ותיק (משנת 1962) מסניף הוד השרון. ועוד העיד כי אנשים מבוגרים חברים בתנועה עשרות שנים עמדו במסדרון.

העין דומעת והלב נחמץ לאור המציאות במצודת זאב הפכה למאורת עריצים שאינה משמשת יותר כבית לחברי התנועה. לדברי חבר הליכוד אלי נגר מסניף הוד השרון, הכנס היום ביטא התמרמרות של כל חברי המרכז על העובדה שיו"ר התנועה וראש הממשלה דוחה את כינוס הועידה ובחירת מוסדות התנועה. עוד הוסיף נגר כי ההזנחה הפושעת של ראש הממשלה את תנועתו היא אחת הסיבות המרכזיות שהובילו להתרסקות הליכוד בבחירות האחרונות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי ניצח : נתניהו או דנון ?

אלי חזן

מדברים עם השטח

אריק זיו ויזר

מרכז הליכוד אישר שינויים בסדרי הפריימריס בישיבה חגיגית במיוחד – מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

דרישה לבקרה ידנית בהצבעה על שינוי החוקה

אריק זיו ויזר

היה צריך להקשיב לקרשי /מאת: אריק זיו

אריק זיו ויזר

ז'בוטינסקי ונשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן