34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מחופשת הלידה הישר אל הסטודנטים. חוטובלי: “אעלה את סוגיית הצעירים לסדר היום בישיבת הסיעה הבאה”

חברי תאי הליכוד מהקמפוסים השונים ברחבי הארץ ערכו היום סיור בכנסת, ביוזמתו של עומרי חן, פעיל בתא באוניברסיטת תל אביב.

 

במהלך הסיור נפגשו הסטודנטים עם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין ועם סגנית השר ח”כ ציפי חוטובלי אשר חזרה מחופשת הלידה לאחר הולדת בתה.

 

הסיור נפתח, כאמור, בפגישה עם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, אשר סיפר על פועלו  במסגרת תפקידו. הסטודנטים שאלו את חבר הכנסת שאלות בעניין סמכויותיו השונות והדילמות המשפטיות אשר בהן הוא פוגש במהלך כהונתו.

בסוף הסיור נפגשו הסטודנטים עם חברת הכנסת ציפי חוטובלי, אשר עם חזרתה מחופשת הלידה החליטה להרים את דגל הצעירים בליכוד. במהלך הפגישה סיפרו הסטודנטים לחוטובלי על הקשיים אשר הם חווים במהלך פעילויותיהם במסגרת התאים בקמפוסים השונים, על הרצון להיות שותפים לעשייה בליכוד והביעו את הסתייגותם מהתנהלות הח”כים באשר לפעילויות באוניברסיטאות. “משהו עמוק צריך להשתנות”, אמרה חוטובלי. “אנחנו מפלגה עם שורשים ואני מאמינה שאפשר לעשות שינוי בנושא הזה”. בסוף הפגישה הבטיחה חוטובלי כי עם פתיחת שנת הלימודים תבקר בכל הקמפוסים בהם פעילים תאי ליכוד על מנת לברך את הסטודנטים לקראת שנת הלימודים. בסוף הפגישה הבטיחה חברת הכנסת כי תעלה את הנושאים שנידונו בשיחה לישיבת המליאה הקרובה.

רחל יגר, סיו”ר תא לביא גלעד בבר אילן, הביעה שביעות רצון מהמפגש. “לא פעם הצעירים בליכוד חשים שקולם לא נשמע. היום זה השתנה. ציפי חוטובלי הקדישה יותר משעתיים מזמנה למעננו. היא הקשיבה לכל סטודנט וסטודנט, אבל מעבר לכך, היא לקחה זאת לתשומת לבה והסכימה לפעול איתנו כדי ליצור שינוי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מייסדי הליכוד: הוקרה לנתניהו על ניהול המערכה

אלי חזן

איוב קרא שב מביקור באפריקה ומיהר לדווח לראש הממשלה בנימין נתניהו

אלי חזן

ליכודניק ברוך לב ואכפתיות

אריק זיו ויזר

לא, אני לא יכול “להשתנות”

אריק זיו ויזר

החלק של קרא בעלייה של 19 יהודי תימן

אריק זיו ויזר

חיים סרצ’וק הוא זוכה חידת ליכודניק לשבוע הזה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן