13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מחדשים ימים כקדם : סניף ליכוד נחנך בגבעת שמואל

כמו בעבר כך גם היום – חברי הליכוד בגבעת שמואל חנכו סניף ליכוד חדש

 

 

בגבעת שמואל צוין ביום שלישי האחרון, בטקס רב רושם, פתיחתו של סניף ליכוד חדש ברחוב הזיתים.

בטקס השתתפו שבעה ח"כים מתנועת הליכוד, ובהם: דני דנון, יריב לוין, אופיר אקוניס, ציפי חוטובלי, יואב קיש, ענת ברקו ואורן חזן.
בקהל נצפו רבים מאד מפעילי הסניף, ובהם ראשי הסניף: אלחנן אנגלסמן, צביקה גלנט, צבי (ציקון) הירשוביץ ומאיר בן דוד, וכן פעילי ליכוד מסניפים שכנים.
במהלך הטקס סקר יו"ר הסניף את ההצלחה הגדולה של הליכוד בבחירות בגבעת שמואל (זינוק של 28% לעומת הבחירות הקודמות) וכן את הגורמים המרכזיים להצלחה זו, שעיקרם עבודה יעילה ומאומצת של חברים רבים לפני יום הבחירות ובמהלכו, וכן התגייסות דרמטית של תושבי גבעת שמואל, בהם חובשי כיפה סרוגה רבים, שהם כיום גורם דומיננטי בגבעת שמואל.
כמו כן, נכחו בקהל לא מעט צעירים ובני נוער, שהיוו תרומת כח משמעותית מאד בקמפיין הבחירות האחרונות, בהנהגתם של רו יגר (מפעילות תא "לביא-גלעד" באוניברסיטת בר-אילן), שמרית בוזגלו ורכז הנוער עילי הספרי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראאד סלאח: אהרונוביץ', תיזהר מהמשוגע בינינו

אריק זיו ויזר

פורום מדברים מהשטח על פרשת פנקס

אריק זיו ויזר

ביבי – מול האמריקנים העם איתך !!

אריק זיו ויזר

שרי הליכוד :לשחרר את האסירים היהודיים

אריק זיו ויזר

בעד הרוסים, /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

חגיגת ליכוד במחוז דן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן