23.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מחאת האוהלים ברוטשילד הגיעה לדיון במצודת זאב בקינג ג’ורג’

כנס סוער של פעילי ליכוד בנושא המחאה החברתית

 

במצודת זאב בתל אביב נערך השבוע מפגש סוער של פעילי ליכוד לדיון בסוגיית מאהל המחאה בשדרות רוטשילד בקרבת מקום. ח”כ חיים כץ סקר את הבעיות החברתיות בפרספקטיבה ליכודית. לדבריו “אנחנו כגוף שלטוני צריכים לדאוג שבן אדם שעובד – יוכל להתפרנס בכבוד מהמשכורות שלו. כשנביא את המדינה למצב הזה תיפתר הבעיה”.

חיים כץ גורס שאם 700,000 עובדים בישראל מקבלים משכורת שהיא מתחת לסף המס, אזי יש לנו בעיה חברתית כלכלית אמיתית ורצינית. הוא ניתח את דרישות מנהיגי המאהל בשדרות רוטשילד, וחשף שגם כאשר מנטרלים ו”מגלחים” את מוטיבציה הפוליטית, עדיין יש בעיות שהמשלה חייבת לפעול לפתרונן.

בין הדוברים במפגש  היה גם אוריאל רז מסניף תל אביב, שמתגורר במאהל מהשבוע הראשון, ואף הקים ברוטשילד מרכז תקשורת. הוא סיפר בגוף ראשון על המגמות והדיונים של חבריו שנחשבים מנהיג המחאה. אוריאל הביע מחאה אישית על שראשי הליכוד לא השכילו לנצל את ההזדמנויות ההסברתיות שטמונות במאהל ויושביו.

ח”כ חיים כץ דיבר גם על מאבק הרופאים ותאר שלבים במו”מ עם הרופאים שבהם אפשר היה לגלות נדיבות כלפי הרופאים ורגישות לדרישותיהם, וזאת מבלי לפגוע בתקציב המדינה. חיים כץ אמר שבמאבק הרופאים הוא גילה חוסר ניסיון מצד ד”ר אידלמן נציג רופאים, אך מצד שני נציגי הממשלה מולו גילו “עקשנות מטופשת” לדעתו. חלק גדול מנאומו הקדיש חיים כץ לחוק שלו למען ניצולי השואה ולהצעות חקיקה שלו שנחסמים דוקא מצד השר יעקב נאמן ושרים ליכודניקים בועדת שרים לחקיקה.

במפגש נשא דברים גם עוזי דיין.

המפגש אורגן על ידי דני כץ  ואופיר בוריה מחוג תדמור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר שטייניץ : “יש חשיבות לתכנון ולעומק”

אלי חזן

ט”ו בשבט עם אפי איתם בסניף ליכוד ירושלים

אריק זיו ויזר

נתניהו חוזר למסלול – בן זאב*

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד מגדל העמק למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

יעקב פרץ ראש עירית קרית אתא מארח את שר הגנת הסביבה מר גלעד ארדן ושר החינוך מר גדעון סער

אריק זיו ויזר

ח”כ גילה גמליאל (ליכוד) וח”כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן