20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

מזל מועלם, אל מוניטור : הליכוד ונתניהו כבר לא


מה שהיה ברור השבוע בועידת הליכוד הוא שבנימין נתניהו איבד כל קשר עם מפלגתו. זה כבר לא הליכוד שלו.


כאילו לא נחתם הסכם בין המעצמות לאיראן, ובאותה רטוריקה מאיימת ישנה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הקדיש ביום רביעי בערב [18 בדצמבר] חלק ניכר מנאומו בוועידת הליכוד לתוכנית הגרעין האיראנית. גם השורה התחתונה של דבריו נשארה ללא שינוי: ישראל לא תשלים עם פצצה גרעינית.

בקצרה⎙ הדפיס בנאומו בוועידת הליכוד, מול קהל אדיש ואולם חצי ריק, ראש הממשלה דיבר על הגרעין האיראני כאילו אין הסכם עם המעצמות, ועל הסוגיה הפלסטינית כאילו אין משא ומתן.
המחבר מזל מועלםפורסם דצמבר 19, 2013


זה היה נאום אנכרוניסטי, חסר מעוף ובעיקר מנותק מהמציאות הבינלאומית שנוצרה לאחר החתימה על הסכם ז'נבה בחודש שעבר. משמעות הסכם הביניים היא שבחודשים הקרובים, לפחות עד למשא ומתן על ההסכם הסופי, מעצמות המערב נותנות הזדמנות לדיפלומטיה, מורידות את הטון ומפסיקות את האיומים.

רק בעולמו של נתניהו הזמן קפא מלכת. לא רק בעניין האיראני, אלא גם בסוגיה הפלסטינית. נתניהו דיבר כאילו לא מתנהל בחודשים האחרונים משא ומתן בחסות אמריקאית, והכריז, בקריצה לימין הקיצוני, כי "איננו פוסקים לרגע מלבנות את הארץ".

להמשך המאמר המקורי 

Read more: http://www.al-monitor.com/pulse/iw/contents/articles/originals/2013/12/netanyahu-likud-convention-loosing-control-iran-palestine.html#ixzz2o1ohJGcM

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתי משחררים את הרוצח מאיתמר?

אריק זיו ויזר

מה מפריע לרזי בגלי צה"ל.

אלי חזן

פוליטיקאית שאינה מושלמת, טאק

אלי חזן

מהפך בעבודה: הוותיקים חוזרים לקדמת הבמה

אלי חזן

"שמיים פתוחים זו רק ההתחלה"

אלי חזן

אני, נודניק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן