26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

מזל טוב! ארגון צעירים חדש נולד בימין-מרכז תחת השם 'הישראלים הצעירים השמרנים'.

בשבועות האחרונים עמלים מספר מצומצם של דמויות צעירות מובילות על הקמת ארגון צעירים חדש, שימלא את החלל שנוצר במגזר הצעירים בימין-מרכז, ויעסוק במגוון רחב של תחומים הן בתוך החברה הישראלית והן בתחום ההסברה הישראלית ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם.

הארגון, שיענה לשם 'הישראלים הצעירים השמרנים', או באנגלית 'IYC – Israel Young Conservatives', הוא פרי יזמתו הישירה של רכז קשרי חוץ בליכוד, תמיר ורצברגר, ומטרתו העקרית היא קידום ערכי הימין-מרכז, שמרנות, שוק חופשי ודמוקרטיה, ברוחם של זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין, הן בתוך החברה הישראלית והן בקהילה הבינלאומית.

על אף שהארגון הינו ארגון פוליטי הוחלט על ידי המייסדים כי הוא יהיה א-מפלגתי ויפתח את שעריו לכל צעירה וצעיר המאמינים בערכים אותם מקדם הארגון ויהיו מחוייבים לחוקת הארגון (הנכתבת בימים אלו), ללא קשר או התניה בהשתייכות מפלגתית.

הצורך בארגון צעירים חדש א-מפלגתי עלה בעקבות מיאוס של צעירים רבים בהתנהלות ארגוני הצעירים המפלגתיים, שעסוקים בעיקר במאבקים ומלחמות פנימיות ומונעים קידום והתפתחות של פעילים ויזמות מצד גורמים, שאינם מזוהים או מקורבים לגילדה השולטת, גם במחיר של נזקים בלתי הפיכים למדינת ישראל, כפי שהתרחש לפני מספר שבועות כאשר צעירי הליכוד טירפדו את מועמדתו של רכז קשרי החוץ של הליכוד, תמיר ורצברגר, לכהונה נוספת כסגן יושב ראש באיחוד הצעירים הדמוקרטים הבינלאומי (IYDU), וחברו לארגון מלבנון, שבלחץ חיזבאללה סירב לשבת בבורד משותף עם ישראלי, ולמעשה סיפקו ללבנונים אליבי לביטול מועמדתו של ורצברגר.

כבר בימיו הראשונים של ארגון 'הישראלים הצעירים השמרנים' הגיעו מספר פניות מארגונים בינלאומיים לשיתופי פעולה ונראה שגם בקהילה הבינלאומית חסרונם של הישראלים הורגש. ניתן לדווח כבר על פרוייקט משותף שנרקם עם הצעירים הנוצרים דמוקרטים בהונגריה הכולל סמינר בבודפשט וביקור משותף באושוויץ של צעירים ישראלים וצעירים הונגרים-נוצרים.

נראה בהחלט שמדובר ביזמה מבורכת ונחוצה עם פוטנציאל רב להצליח.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כמה זמן תחזיק ממשלת נתניהו גנץ?

ציונים מפגינים מול שגרירות טורקיה

אריק זיו ויזר

שימו לב לשלומי בוכניק

עינר אביב

סיפורם של פורר ואבידר

עינר אביב

אמיר אוחנה – שר לביטחון פנים הבא!

דניאל נחמיה

יו"ר הכנסת פתח הערב את היכל התרבות באריאל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן