20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מועדון debate בליכוד-שינוי מרענן

ביום חמישי האחרון ה-13.8 התקיים בקומה ארבע עשרה במצודה כנס פתיחה של מועדון ה-debate בליכוד.מהות הפעילות היא שחברי הליכוד יוכלו לתת ביטוי לדעותיהם תוך ניהול דיון והחלפת דעות הן מצד הנאום והן מצד קהל הנוכחים.
במהלך הערב נאמו שמונה עשרה חברי ליכוד אשר דיברו על מיגוון נושאים הנמצאים על סדר היום הציבורי כגון הטיפול במפוני גוש קטיף, גל הפשיעה בחברה הישראלית,המאגר הביומטרי וכו’.לכל נואם הוקצבו שלוש דקות להציג את עמדתו ולאחר מכן ניתנו עוד שתי דקות לשאלות ולדיון מצד קהל הנוכחים.יוזמי ומארגני הארוע עדי ברוך,עומרי אקונייס,איתן בכר ואיתמר דוננפלד ציינו שמטרת הכנס הוא ליצור קרקע לפעילות בקרב מתפקדיי הליכוד בכלל וצעירי הליכוד בפרט וזאת מתוך רצון לעורר את פעילות השטח ולהחזיר את האקטיביות בקרב הפעילים.עוד ציינו הארבעה שמועדון ה-debate נועד לתת ביטוי למגוון רב של דעות אשר קיימות בתנועה ולאפשר פלורליזם וחופש ביטוי במגוון נושאים.
האירוע עורר תגובות חיוביות רבות בקרב המשתתפים והוחלט לקיימו בתדירות גבוהה,בנוסף מדובר בחלק מיוזמות רבות אשר נמצאות כעת על סדר היום מתוך מטרה להחזיר את האקטיביות בקרב חברי התנועה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תזכורת לתומכי ההתנתקות – אמרנו לכם

אריק זיו ויזר

חרדים עם הליכוד

אריק זיו ויזר

סער ארדן וכחלון במג’אר

אריק זיו ויזר

נתניהו העביר “מסטר-קלס” בהסברה לבלוגרים רוסיים. /מאת : בוריס אפליצ’וק

אריק זיו ויזר

בוגי בטקס לזכר לוחמי האצל

אריק זיו ויזר

יוסי כהן –היו”ר החדש של סניף יקנעם

אלי חזן
דילוג לתוכן