24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

מונדיאל: לא תוכלו להתעלם

“כדורגל הוא משחק שבו 22 מטומטמים רצים אחרי כדור”, אמר הפרופסור הנערץ ישעיהו ליבוביץ’ ז”ל. אני הייתי מוסיף: “מטומטמים או לא, במונדיאל כיום כל העולם (כמעט) צופה בהם”. פורסם לראשונה בישראל היום, עמ’ 33


ביום חמישי הקרוב יעלו על כר הדשא בסאו פאולו שבברזיל שחקניה של הנבחרת המקומית למשחק מול נבחרת קרואטיה. זה יהיה משחק הפתיחה של אליפות העולם בכדורגל – המונדיאל – הנערך פעם בארבע שנים. “כדורגל הוא משחק שבו 22 מטומטמים רצים אחרי כדור”, אמר הפרופסור הנערץ ישעיהו ליבוביץ’ ז”ל. אני הייתי מוסיף: “מטומטמים או לא, במונדיאל כיום כל העולם (כמעט) צופה בהם”.
יותר מכך, כל נבחרת לאומית רוצה להגיע לשם, שכן כדורגל הוא כבר לא רק משחק אלא הרבה יותר מכך. ובכלל, לאחר ההתפתחויות הטכנולוגיות חסרות התקדים של הדור האחרון, הרי צפייה במשחקים מגלמת בתוכה חוויה שונה מזאת שהיתה קיימת בעבר.
המונדיאל יימשך חודש ועוד יום אחד. משחק הגמר יתקיים בריו דה ז’נירו ב־13 ביולי 2014 בשעה 22:00 (שעון ישראל). העולם יעצור את נשימתו. גם אלו שלא מתעניינים באליפות הזאת לא יוכלו להתעלם: היא תצוץ מכל מסך, ידווח עליה בכל כלי תקשורת אפשרי והמוני האוהדים לא יפסיקו לדבר־על ולנתח־את מהלכי הנבחרות. כמה חבל שישראל שלנו, שוב, לא צלחה במשימתה להעפיל לאליפות, אך האהבה של הישראלים לכדורגל לא תשאיר אותנו אדישים.


להמשך המאמר המקורי מ”ישראל היום” לחצו כאן 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יאיר לפיד- כן, ולא

אריק זיו ויזר

כ”ט בנובמבר והפליטוּת היהודית

אלי חזן

בין תל אביב לירושלים: לא נכנעים לטרור

אלי חזן

האינטרנט הרג את התקשורת השמאלית בישראל ?

אלי חזן

לזכור את רצח העם הארמני

אלי חזן

היורשים של כחלון

אלי חזן
דילוג לתוכן