30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מה שמרמרה אחת עושה לורצברגר

תמיר ורצברגר מתמודד לועמת צעירי הליכוד. הפרופיל שלו עשוי מאוד לסייע לצעירים המתחדשים

 

 

 

ורצברגר הוא בן 27 והוא ממושב לימן שבגליל המערבי. נכד למייסדי המושב ולסבא חבר לשעבר בארגון הבריחה, שהבריח יהודים ממזרח אירופה למחנות עלייה לארץ ישראל אחרי מלחמת העולם השניה. כיום הוא סטודנט לתואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון במכללת גליל מערבי.

 

“שירתתי בצבא כקצין מודיעין והשתחררתי בדרגת סגן בנובמבר 2009” הוא חושף את עברו הצבאי בפני. .

מה לך ולפוליטיקה ? 

“בשנת 2010, בעקבות אירועי “משט המרמרה” ייסדתי קבוצת הסברה בשם “whole truth about the Israeli-Palestinian conflict”, במטרה להביא את הצד הישראלי לסכסוך להמונים ולהפריך את השקרים שהפיץ הצד השני, תוך הבאת האמת הנקייה והעובדות ההיסטוריות הנכונות אודות הסכסוך הישראלי-פלשטיני.

הצורך להקים קבוצת הסברה קם מתוך ההבנה שקיימת בורות גדולה מאוד בכל הנוגע לעובדות ולהיסטוריה במזרח התיכון, גם בתוך החברה הישראלית ובעיקר בקהילה הבינלאומית, שבהיעדר קונטרה ישראלית אפקטיבית מתמלאת בשקרים ומניפולציות שיוצרים אוייבנו במטרה ליצור דה-לגיטימציה לישראל.

 

בנוסף בשנתיים האחרונות אני מתעסק בחיזוק הקשרים בין מדינת ישראל לקהילות יהודיות בתפוצות, תחילה עשיתי זאת במסגרת הסוכנות היהודית, שם הייתי שותף מרכזי לבניית תכנית מנהיגות לצעירים, והיום אני פועל באופן עצמאי למען אותה מטרה.

 

במסגרת הקשר שלי עם קהילות יהודיות בתפוצות, עם דגש על הקהילה היהודית בהונגריה, נחשפתי למימדי האנטישמיות ההולכים וגדלים שם, והמאבק באנטישמיות הינו נושא נוסף שאני מתעסק בו רבות, וכדור שלישי לניצולי שואה נושא זה מאוד קרוב לליבי”.

 

ורצברגר מתמודד כאמור למועצת הצעירים והצבעה עבורו עשויה לפאר את המועצה. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקבוצה הצפונית בכנס עם שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן

אלי חזן

בלי תקציב: שרן השכל גרפה למעלה מ- 3600 קולות

אריק זיו ויזר

ליכוד1 מתכוונים להתמודד על הנהגת צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את פעולתה של תנועת לביא

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בדרך בגין-רשמים מסיור אידאולוגי

צעירים לוקחים אחריות

אלי חזן
דילוג לתוכן