18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

מה עושה הליכוד במדריד ?

כחלק מפעילות אגף קשרי חוץ של הליכוד הוזמן ראש האגף, אלי חזן, יחד עם רז גרנות מצעירי הליכוד חיפה – הקבוצה הצפונית, להשתתף בסדנה שארגן The Leadership Institute האמריקאי

את תחילת הקשר בין שני הגופים ניתן לסמן בעת כינוס של ארגון הצעירים השמרנים האירופים (EYC) אשר תמיר ורצברגר, רכז בקשרי חוץ של הליכוד, משמש כסגן יו"ר הארגון. אז, באותו אירוע פגש גרנות את רון נהרינג, האחראי על המחלקה הבינלאומית של הארגון והאחרון הוזמן על ידי אגף קשרי החוץ של הליכוד להרצות במצודת זאב.

The Leadership Institute (בקיצור LII) הוא ארגון המקדם מדיניות שמרנית בעולם כולו. המייסד הוא מורטון בלקוול ששימש יועצו של הנשיא רונלד רייגן. נהרינג הרצה בארץ על קמפיין בחירות הואיל והיה יועצו האסטרטגי ודוברו של טד קרוז שהתמודד מול טראמפ על ראשות המפלגה הרפובליקנית.

לאחר ההרצאה בישראל החליטו חזן ונהרינג להגביר את שיתוף הפעולה. שכן, לאחר הסדנא במדריד תתקיים בדצמבר סדנת המשך במצודת זאב אליה יוזמנו חברי ליכוד.

במהלך הסדנא התקיים אירוע קבלת פנים של השותפים הספרדיים לפרויקט, ארגון בשם CITIZENGO. כמו הליכוד ו – LII, גם הארגון הזה מקדם מדיניות שמרנית המאמינה בשוק חופשי אך הוא גם ארגון העוזר למיעוטים נוצריים במזרח התיכון. במהלך האירוע סיפר יו"ר הארגון לחזן כי לאחרונה הוא חזר ממשימת סיוע לנוצרים בעיראק כאשר אחד התורמים למסע הוא ראש הקהילה היהודית במדריד.

 

בתמונה : חזן וגרנות עם בלקוול ואיגנסיו ארסואגה מארגון CITIZENGO



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשרפות עבדו שעות נוספות

נסים עוג'ר

חייבים ערך מוסף

עומר אריכא

הקרחת של ברקת

ליכודניק

ליכודניק משתתף בצערם של ליאת פחימה ודוד מגידיש

אלי חזן

התובנות מהמשבר בממשלה

חיים פוזן

הענבל התבוני של הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן