20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מה זה קשור לנתניהו? מאת בלהה ניסנסון

כשנרשמתי כמועמדת לפריימריז קיבלתי לידי 6 עמודים מודפסים מ”ועדת החוקה של הליכוד”, שהוגדרו כתקנון הבחירות של מועמדי הליכוד לכנסת ה-18. בתקנון 32 סעיפים. בסעיף 27 כתוב:
“יישום הבטחת ייצוג דוחק לאחור בהתאמה את המועמדים ממקומותיהם. בוטל הצורך בהבטחת ייצוג למגזר, לפי תקנון זה, תקודם הרשימה כולה בהתאמה, ללא שינוי פנימי אחר בגין הביטול.”
כל הסעיפים מ-16 עד 26 עוסקים בהבטחות הייצוג השונות. כששמעתי את תוצאות הבחירות, לא היה לי ספק שמשה פייגלין יידחק עד לאחר המחוזות, זה הרי כתוב בתקנון שחור על גבי לבן. בבוקר ממש הופתעתי מהרשימה שפורסמה, וגם ממיקום נשים חדשות שלא תאם את הכתוב בתקנון. מאז הרשימה השתנתה ועכשיו היא לפי התקנון.

חבל שועדת הבחירות לא קראה את התקנון של עצמה, חבל גם שכל המועמדים שקיבלו לידם את הנייר לא טרחו לקרוא בו, כי אז בוודאי היתה נחסכת מהם עגמת נפש.
מה שיותר חבל זה שניתנה הזדמנות לתיקשורת לתקוף את בניימין נתניהו מימין, כאילו שהוא האשם בדחיקת משה פייגלין, מיכי רצון, ואהוד יתום לאחור. זאת לא האמת.

הבחירות הכלליות לפנינו, רשימת הליכוד שנבחרה מצויינת, גם בכל הקשור לאוהבי ארץ ישראל, אסור לתת לתיקשורת לסכסך בינינו, זה יפגע קודם כל במדינת ישראל. בואו לא ניתן יד למניפולאציות, לא מימין ולא משמאל. עלינו להתאחד מאחורי מנהיגותו של בניימין נתניהו, ולתמוך בו. זה לא יהיה קל התיקשורת רק החלה לחמם את המנועים, הדרך היחידה שלה למנוע מהליכוד את הניצחון זה לסכסך בין אנשיו. אם נבדוק בהיסטוריה הקרובה נראה שהתיקשורת כבר נחלה הצלחות רבות בשטח הזה. אסור ליפול למלכודת הזאת שוב.
בנימין נתניהו הוא הסיכוי היחיד של אוהבי ארץ ישראל לשנות את הכיוון ולהשיב את גלגל אוסלו לאחור, ולכן התקשורת תעשה כל מאמץ להחליש את כוחו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו תירגע ותרגיע/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

גדי מנכ”ל יו יו

אריק זיו ויזר

יוסי שלי – בעד ונגד מינויו

רשימת המועמדים בסניף נתיבות

אריק זיו ויזר

ביה”ד של הליכוד קיבל את עתירת מיכאל איתן- המרכז יקבע את תאריך כינוס ועידת הליכוד

אלי חזן

כחלון קורנפלד מאחוריך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן