22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
פלאש 90
סניפי הליכוד

מהר, מהר, לפני שייגמר

פלאש 90אני קורא את רוב ההצעות שנכתבו בליכודניק, בפורומים ובפייסבוק לאחר הבחירות לועידה. מבלי לזלזל – האנשים הוכתרו בכתר המלכות של התנועה – הם חברי מרכז (רשמית), ועדיין רוב השינויים שהם מציעים הם קטנים ושוליים. למשל – האם מדפיסים כרטיסי חבר מרכז, או האם הנגישות תהיה בדואר רגיל או בדואר אלקטרוני או באינטרנט. הדברים חשובים כמובן – הכל חשוב. אבל עם כל הכבוד – אני חושב שיש לנו כאן הזדמנות חד פעמית "לעשות היסטוריה" ולנקות באופן רדיקלי את האורוות בליכוד, ולהפוך את הליך הבחירות להרבה יותר שקוף והוגן. אני מציע שבבחירות מכאן ואילך (למרכז, למועצות, ליו"ר, לחברי הכנסת וכו') יהיה "one man one vote for one person" כלומר כל חבר ליכוד שיצביע, יוכל לבחור חבר כנסת בודד או חבר מרכז בודד. לא רשימה, לא קבוצה, אלא רק נציג אחד. בבת אחת שיטה כזאת מנטרלת את כל ה"דילים", מוציאה מכלל אפשרות היבחרות של אנשים כמו ענבל גבריאלי לכנסת, משחררת אותנו מכל מיני עסקנים שהגיעו ברגע האחרון, ומראה בשקיפות ובפשטות מי באמת סוחף אחריו קהל רחב ומי "נמר של נייר".

נתניהו בחיים לא יסכים לדבר כזה – כי זה יחזק במישרין ובעוצמה רבה את פעילי השטח, ויהפוך אותם למלכים הבלתי מעורערים השולטים על דרך המפלגה. וזה בדיוק מה שהוא לא רוצה. זה המהלך האמיתי של "החזרת הכוח למרכז".

בגלל זה אנחנו חייבים לעשות את זה. בכוח הבחירה, בכוח ההחלטה, בכוח עליונות המרכז כגוף הריבוני של תנועת הליכוד (מעל לכל כוח אחר, אפילו מעל כוחו של ראש התנועה שכפוף למרכז). זאת הדרך הנדרשת מחוקת הליכוד. עלינו להחזיר את הכוח לשטח. עלינו לגרום להנהגת המדינה להישמע לנו – להישמע למרכז.

כל מי שתומך בהחלטה הזאת – יואיל נא ויודיע לי על כך (0528829604 – אפשר גם בSMS). כשתהיה תמיכה מאסיבית דיה, אני אודיע על כך בפורום זה. אני מקווה שאתר זה יעזור לי להפיץ את הרעיון הזה הרחק מעבר למעגלי ההשפעה שלי. יש בו בשורה מרחיקת לכת. יהיה בו משום תיקון כללי לפוליטיקה הישראלית, ודוגמא לכל מפלגות השלטון לנקיון כפיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בירושלים מחפשים דחליל/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

המוניציפאליות בפתח!

אריק זיו ויזר

יוצאי ברית המועצות נגד נתניהו

אריק זיו ויזר

פני הליכוד לאן? או כיצד לנהוג בפריימריז?

אריק זיו ויזר

בסניף שכונת התקווה חגגו את יום ירושלים

אריק זיו ויזר

ח"כ אלקין:"גברת "פוליטיקה אחרת" ומפלגתה פוגעים באינטרסים הישראלים.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן