18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מדינת ישראל 2012 : ההתעללות במפוני גוש קטיף נמשכת

בימים אלה הולך ונבנה היישוב בני דקלים במזרח לכיש ולצורך כך הוקצו 20 קראווילות ע"י ממשלת ישראל כדי להתחיל ליישב היישוב.

 

אך המבנים (קראוולות) אשר הוקצו לכך ואמורים להתחיל בהקמתם בשבוע הבא נלקחים לטובת פינוי גבעת האולפנה אשר בבית אל, דבר שידחה את כניסת תושבי בני דקלים  לישוב המיועד להם לפחות בשנה נוספת בגלל שנת הלימודים.

יש לציין שגם לאחר שבע שנים גרים תושבי בני דקלים במבנים זמניים  וההתעללות בהם נמשכת ללא רחם.

בגירוש גוש קטיף בג"צ אישר את הגירוש ללא התחשבות  בכך שכל גוש קטיף נבנה על אדמות מדינה ותושבי גוש קטיף יושבו ע"י מדינת ישראל  ולא בצורה פרזיתית ולמרות זאת בג"צ אישר את התוכנית.

 

ח"כ דני דנון, אשר היה המתנגד היחידי בליכוד לצירוף קדימה לקואליציה, הגיב לדיווח כי קרוואנים שיועדו לישובים של מגורשי גוש קטיף הועברו בניגוד לסיכומים, לגבעת האולפנה: "ברק ומופז משפיעים לרעה על הקואליציה- לא נאפשר התנתקות ב' בצורה של פינוי גבעת האולפנה". לדבריו, מעל ל-7 שנים לאחר ההתנתקות, מפוני גוש קטיף עדיין סובלים, ובמקום ללמוד מטעויות העבר פוגעים במפעל ההתיישבות פעם נוספת.

דנון, אשר הינו מיוזמי חוק ההסדרה, הדגיש כי בתאריך ה-6.6.12, יועבר החוק בכנסת, ואיום הפינוי המתנוסס מעל גבעת האולפנה יוסר אחת ולתמיד: "להחליף את ברק כשר ביטחון ולשמור על ערכי הליכוד מפני המסתננים מקדימה- חקיקה ראשית למען מפעל ההתיישבות היא הפתרון היחיד", אמר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המר"צ מחולק לשניים

אריק זיו ויזר

חקירה, בדיקה או מריחה !?

אריק זיו ויזר

ממשיכים לשחוט יהודים והעולם הצבוע ממשיך לשתוק'!

אריק זיו ויזר

תנופה עצורה – סיפורו של מפונה מגוש קטיף

אלי חזן

הנשיא המפאיניק הכי בית״רי שיש

עובד קראוס

שכונת יובל ושכונת חרשה לעולם ולנצח במדינת ישראל

דילוג לתוכן