19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

מדיניות ישראלית שגויה אל מול חמאס

הבעיה הגדולה של ישראל במלחמה אל מול החמאס הנה מדיניות שגויה מיסודה. מדיניות זו מתמקדת בהנחה שניתן להגיע להסדר כל שהוא של ניסיון לשקט לטווח ארוך אשר בפועל רחוק מהמציאות.                                                                                        הלחימה המודרנית כיום אינה מתאימה למאבק ממושך. האסטרטגיה של הניסיונות השונים ובאמצעות אחרים לא הוכחה כישימה לטווח כל שהוא על כן, אין מנוס מאשר להכות קשות את החמאס ובעיקר את מנהיגיו.

לאחר שזכינו למודיעין נרחב בגילוי המנהרות ומיקומם של ראשי ופעילי חמאס יש לנקוט באידיאולוגיה שונה אשר תשנה את פני ההתשה אותה אנו חווים שנים.

ניסיונות ההסברה הישראלית על המאמצים להימנע מלגרום אבדות אזרחיות לאויב אינה מועילה דבר ההפך הוא. אל לישראל לבטל התקפות יזומות. הדרך לנצח ולהכריע הנה לא לוותר על היוזמה וההפתעה לטובת החמאס בהכרזה מראש על הכוונה ומיקום ההכאה ובכך ימנע שימוש באזרחים כמגינים חיים ושיגור רקטות. דרך זו תראה לחמאס שהאסטרטגיה של שימוש באזרחים חסרת תוחלת והיא זו שתנחיל לחמאס את התבוסה בקרב הפלשתינאים.

אירופה נתונה במשבר הולך ומעמיק של השתלטות איסלמיסטית המסתירה הוצאות להורג של נשים וילדים ולכל המתנגד לדרכם ובתוך עצמם, היא מסתירה ילדים החופרים מנהרות במקום בנית בתי חולים ובתי ספר.                                                          מסתירה שוד הכספים של מנהיגי חמאס המיועדים לפלשתינאים וכל זאת למרות הידיעות בתקשורת והעיתונות העולמית.

אירופה לא למדה כנראה את לקחי השואה והאנטישמיות ואינה רואה את השואה הנוספת המתקרבת עליהם עם השתלטות האסלאמית על מדינותיהם ופחד תושביהם.

האנטישמיות באירופה גוברת עקב התעמולה וההסתה האנטישמית של הרשות הפלשתינית שישראל לא השכילה לדרוש גינוי בינלאומי לכך.

ההתשה אותה חווים אזרחי ישראל מזה שנים פוגעת בכלכלה ובתדמית הישראלית.

כיום זה אינו קונפליקט על טריטוריה כי אם אידיאולוגיה חמאסית של רצח עם.

שינוי מדיניות, שינוי אסטרטגי ואידיאולוגי עשוי לגרום לשינוי חשיבה של ההנהגה הפלשתינית ואף בקרב ההמונים הפלשתינים.

 

אביגדור

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו, שבור שתיקה

אלי חזן

נשיא כפול

אריק זיו ויזר

דיכטר הוא סגן שר הביטחון החדש

אריק זיו

בעיות בשירות החוץ בבולגריה?

אלי חזן

הליכוד, קדימה, השוויון בנטל וחבר הכנסת פלסנר.

אלי חזן

תנו לכחלון להשפיע

אלי חזן
דילוג לתוכן