23.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מדוע נאומו של נתניהו בקונגרס הוא חובה מהמעלה הראשונה?

 

כבר כעת ניתן לומר שההתעקשות של נתניהו מייצר וויכוח עצום וחשוב בארה”ב על מדיניותו ההרסנית של אובמה, על זה בדיוק אמר המורה שלנו “כי שקט הוא רפש, הפקר דם ונפש”

כפי שכתבתי אליכם בעבר, נשיא ארה”ב הנוכחי, אובמה, הוא האדם המסוכן ביותר לתרבות המערב, ועכשיו תראו שגם לישראל. באופן אישי אני מגדיר אותו כפרו מוסלמי וכמכיל מרכיב של אנטישמיות. שימו לב: הוא מסרב להגדיר את הטרור המוסלמי כטרור מוסלמי.

לפני כשבוע הוא הגן על האיסלם בכך שהזכיר לנצרות את מסעי הצלב האכזריים מלפני כ 1,000 שנה (אוטוטו הוא יזכיר לנו את ספר יהושע) – מה הקשר לכל הרוחות? לפני ימים אחדים הוא טען שהיהודים שנרצחו בסופר בפריז הם”קרבנות אקראיים”, כלומר, לא נרצחו בשל היותם יהודים (מאז פקידיו עוסקים בהכחשות שרק מסבכות את המצב ומוכיחות שעל ראשו בוער כובע ענק).

אבל שימו לב, מכון מחקר אמריקאי מראה שבתקופת אובמה אירן מממשת את הפנטזיות האימפריאליסטיות הכי רטובות שלה. למעשה היא שולטת כיום בארבע בירות ערביות (צנעא, בגדד, דמשק וביירות) – מי שלא מעודכן, לפני כשבועיים השתלטו מורדים פרו איראניים (החות’ים) על תימן, והם מסכנים את בני הברית של ארה”ב. למי מכם שרוצה לקרא מחקר אמריקאי שהוצג בשימוע בקונגרס בארה”ב מוזמן לקרא את המסמך הקצר בשפה האנגלית.

http://docs.house.gov/meetings/FA/FA18/20150211/102948/HHRG-114-FA18-Wstate-BadranT-20150211.pdf

התמצית מאתר רוטר שהביא את הידיעה: (אירן)היום שולטת על ארבע בירות ערביות (צנעא, בגדאד, דמשק ובירות ( האיראנים לא צפו את ההשלמה של ממשל אובמה עם שאיפתם להגמוניה אזורית, כעת הם זיהו ומנצלים אותה… מדובר במדיניות הרסנית של הממשל.
איראן הקימה את “חיזבאללה סוריה” במטרה לפתוח חזית עם ישראל – ישראל פועלת נגד הניסיון (התקיפה ב18/1). איראן הזרימה נשק לתימן עוד בטרם התפרצות “האביב הערבי” והמתינה להזדמנות שהגיעה כעת.

http://rotter.net/forum/scoops1/181924.shtml

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת ויקרא- טהרת החינוך

אלי כהן

מלחמה בטרור

Gilad Trugbild

ליכוד ירוק – כלכלה עם הסביבה

אריק זיו ויזר

“זה לא עניין של כסף”

מורן שמואלוף

המחאה החברתית – בזווית אחרת

אלי חזן

כששניידר מארחת את ריעס

אלי חזן
דילוג לתוכן