32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מבצע סיורי מועמדים ריאליים לכנסת ולממשלה הבאה בשומרון

מבצע הסיורים בשומרון של מועמדים ריאליים לכנסת ולחברות בממשלה לאחר הבחירות נמשך.
בנוסף על סיור רא"ל (מיל.) משה (בוגי) יעלון וציוותו בשבוע שעבר, בימים האחרונים סיירו בשומרון ציפי חוטובלי (מקום 18 ברשימת הליכוד), ח"כ זאב אלקין (מקום 20 ברשימת הליכוד), דני דנון (מס' 24 ברשימת הליכוד), בועז העצני (מקום34) וכמו"כ מתוכננים להגיע לסיורי עומק ברחבי השומרון מועמדים ריאליים וח"כים רבים מכל המפלגות שמהמרכז וימינה. הסיורים אישיים, וכוללים ביקורים בישובים ומאחזים, תצפיות בטחוניות ומפגשים עם אישים מרכזיים בשומרון, רבנים, ראשי ההתיישבות ופעילים נוספים.
הסיורים מאורגנים ע"י היחידה האסטרטגית המוקמת בימים אלו במועצה אזורית שומרון יחד עם ועד מתיישבי השומרון ומשתתפים בהם גרשון מסיקה, ראש המועצה ובני קצובר, יו"ר ועד המתיישבים.
גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר: המשימה העיקרית בימים אלו היא להביא הן את מקבלי ההחלטות והן את עם ישראל כולו לבקר בשומרון ולראות בעיניים. מי שמגיע ורואה ללא התיווך המסית בתקשורת מתחבר לעשייה הציונית הכי מקיפה וחשובה במדינת ישראל. אנו נמשיך להשקיע בנושא כדי לעקוף את ההסתה ולהעמיק את הפרחת השומרון לטובת מדינת ישראל".
בסיורים נחשפים חברי הכנסת והשרים העתידיים לעוולות הבניה ו"גזרות הספר הלבן" של ממשלת אולמרט-ברק-לבני על ישובי השומרון, כמו גם לאכיפה המפלה בנושא ה"מאחזים". כמו"כ נפגשים המבקרים עם חברי גרעין השיבה לחומש המורכב ממשפחות מגורשי חומש שא-נור וצופים על חומש משכונת מגורשי שאנור-חומש בשבי שומרון.
בנוסף, מבקרים המסיירים באיזור התעשיה ובישוב ברקן, בברוכין, שהוקמה ע"י המדינה אך מכיון שחסרה החתימה על התב"ע נכללה בדו"ח המאחזים של טליה ששון וסובלת מאז מרדיפות ומניעת שירותים ע"י המדינה, ברחלים וביקב בוטיק "טורא" שהוקם במקום, באיתמר ובחוות גבעות עולם, בתצפית הר כביר באלון מורה בהר ברכה, בחוות גלעד ובשכונת מגורשי שא-נור וחומש בשבי שומרון.
דני דנון אמר לאחר הסיור: "כל מי שמגיע לשומרון מתרגש ממה שרואות עיניו. בזכות ישובי השומרון לא נופלים קסאמים בתל אביב".
ח"כ זאב אלקין התייחס לעוולות "הקפאת הבניה" אליהן נחשף במהלך הסיור: "במהלך הסיור ראינו פעם נוספת שממשלת ישראל בשנים האחרונות השתמשה בכל תרגיל אפשרי בכדי להצר את צעדי ההתיישבות ביו"ש. אחד מהתפקידים העיקריים של ממשלת הליכוד אחרי הבחירות חייב להיות להחזיר עטרה ליושנה ולתת תמיכה מאסיבית לקידום ההתיישבות בכדי לכפר על השנים הרעות.
ציפי חוטובלי התייחסה לחידוש תנופת הבניה ולתפקיד מערכת החינוך במדינת ישראל: "חובה על כל אזרח ישראלי לסייר בשומרון. חשוב שמערכת החינוך תדאג להראות לנוער את חבלי המולדת ההסטוריים של העם היהודי. יש לחדש את תנופת הבניה ביו"ש ולאפשר לישובים להתפתח".
בועז העצני דיבר על החובה ולהקים מחדש את חומש ושא-נור: "מובן מאליו שחייבים לשבור ת המצור ששמה ממשלת השמאל על ההתיישבות ביו"ש. מי שמסייר בשטח רואה עד כמה פעולת ישוב לב הארץ כרוכה בעצם הקיום של המדינה מבחינה בטחונית. ביטול חוק ההתנתקות וחזרה לישובי צון השומרון יעמיקו הן את ההתיישהות בלב הארץ והן את הבטחון".
את מבצע הביקורים פתח סיורו בשומרון של הרמטכ"ל לשעבר רא"ל (מיל.) משה (בוגי) יעלון שסייר בשבוע שעבר בישובי המועצה
האזורית שומרון.

הסיור התקיים משעות הבוקר עד לשעות אחה"צ ולאורח וציוותו התלוו ראש
המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, ויו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר.
במסגרת הסיור ביקר רא"ל (מיל.) יעלון בברוכין וברחלים, שם נחשף
ל"גזרות הבניה" של ממשלת אולמרט. ברחלים טעמו מיינות השומרון של "יקב
טורא" ברחלים.

כמו"כ ביקרו משתתפי הסיור בחוות "גבעות עולם" באיתמר – שם התכבדו
בארוחת צהרים אורגנית מלאה מתוצרת המקום, בחוות גלעד ובשבי שומרון,
שם נפגשו עם לימור סון – הרמלך, אלמנתו של שולי הרמלך הי"ד מחומש,
לשיחה על גרעין החזרה לחומש ולתצפית על הישוב.
בנוסף ביקרו המסיירים באיזור התעשיה ברקן שבשומרון.
בסיום הביקור התקיימה ישיבת עבודה משותפת לאורח וציוותו יחד עם המארח, ראש המועצההאזרית שומרון גרשון מסירה, צוות המועצה.
רא"ל (מיל.) יעלון אמר בסיור: "הדבר החשוב ביותר מול אתגרי התקופה, הוא חיזוק אמונתנו בדרך ובצדקתה, לחזור ולדבר על זכותנו על ארץ ישראל ולא להסתפק בביטחון באזור המרכז. שמחתי לפגוש אנשים אידאליסטים הבונים ומתפתחים בכוח האמונה והרוח הציונית".

במסגרת הפרוייקט שימשך עד הבחירות עתידים לסייר בשומרון בסיורים אישיים מעל 20 מועמדים ריאליים לכנסת, רבים מביניהם מיועדים אף לכהן כשרים.
הסיור התקיים על רקע דחיית העליהההמונית לחומש עקב הלחימה בדרום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלומי זינו: "הגיע הזמן לחזור ולהוביל את העיר נשר בדרך הליכוד ומורשת ז'בוטינסקי ובגין"

שלומי זינו

כך צריכה להתבצע הסברה מול העולם הערבי /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

כנס פעילי הפורום הלאומי בליכוד בקרית אתא עם ח"כ דני דנון. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר

בוגי יעלון ביום ירושלים תשס"ט – החגיגה המרכזית: ישיבת מרכז הרב

אריק זיו ויזר

ח"כ משה כחלון,במפגש בעיר נשר/מאת:יעקב בן חורין – צילמה טובה מעוז

אריק זיו ויזר

מדמון:יצחק בן גד צריך למלא את תפקיד שגריר ישראל באו"ם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן