13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

מבחן בוכריס לאיבגי

לאן נעלמה רות דוד,ריבלין נשיא של פלגנות, בנט יביא את אוסלו ב' , פוליגרף מיותר, מי מפרגן לארדן,

ליברמן צדק
ליברמן היה מי שהתנגד לבחירתו של רובי ריבלין.  בעת ההיא היה כעס רב על ליברמן אך מתברר כי רובי ריבלין הוא נשיא הפלגנות. כבר אחרי שנבחר התנהג כמו נשיא עם נקמנות כאשר חתך את נתניהו שלא אהב את התמודדות שלו. בסופו של יום רובי נבחר אך התנהג כמו פיל בחנות חרסינה.
רובי ריבלין שנבחר רק משום שהיה נציג מפלגת הליכוד מתנהג כאילו הוא נציג של הרשימה המשותפת. השיא הראשון של השליפות של ריבלין היה הביטוי האומלל : "בני עמי בחרו בטרור". השיא השני כאשר הוא הטביע את מטבע הלשון של השבטים. עכשיו הוא כבר מצהיר על כך שהוא בעד תחבורה ציבורית בשבת. כל הפעולות שלו הן לא למען אחדות העם אלא על מנת ליצר פלגנות בעם.
שמעון פרס היה נשיא של עשייה ואחדות. גם כאשר לא הסכים עם נתניהו הוא כיבד את סמלי השלטון שהוא היה חלק מהם והתייחס בכבוד רב. פה אנו עדים לנשיא שמחפש את התגרנות והריב.
אם אתה מסתכל על המוסד הזה אז ברור כי הוא מיותר כאשר רובי בראשו.
אם מנחם בגין ובן גוריון ראו בכור ההיתוך את בסיס קיומנו בא הנשיא שמוביל אותנו למדינת כל אזרחיה ומוביל את הפלגנות בעם. צריך להבין שרובי ריבלין אמור להיות נשיא של כל העם אך בפועל הוא נשיא המפלג את עמו.
ריבלין מתנהג כמו אלדד יניב. הבעיה היא שרובי נבחר לייצג את כל העם .


פוליגרף
למכשיר הפוליגרף יש את היכולות לבדוק האם אדם דיבר דבר שקר אך מתברר כי מכשיר זה לא תמיד מדייק . באחרונה, מבלי להתייחס למקרים שבהם מספר אנשי ציבור השתמשו במכשיר זה כדי להפוך את הטענות נגדם שהם דוברי אמת, אז יש מספר השגות על המכשיר הזה. האם באמת הם יצאו דוברי אמת ואחר כך הם הפכו להיות אשמים כאשר הם מודים באשמה?

אולי כדאי שמכשיר זה יפסיק להיות הכלי המודד יושרה ואמת


הקואליציה מדממת
מתברר כי בנט הצליח לגרום לקואליציה להתפורר. אומנם כרגע זה לא סוף הדרך אך האגו והטרוף של מספר גורמים בקואליציה מייצר פתח להתמוטטות של התלכיד.
בנט שהיה מבסיס היציבות של של הקואליציה רק חיבל וחיבל .
עכשיו הוא מצא את המוצא תחת עמונה. בנט שאמר לפני כמה חודשים שעמונה תצטרך לרדת כאשר הבין כי עמונה הופכת להיות הכלי לפרוק הממשלה הלך עם המהלך עד הסוף.
פתאום הוא התחיל להוביל את המהלך כדי לגרור את הקואליציה לפי פחת.
בנט והקבוצות המשיחיות שוכחים כי כאשר הופכים את הדלי המלא בחלב הוא מתרוקן כדי למלא אותו שוב צריך להתחיל מהתחלה.
תזכורת. ב – 1992 הליכוד והמחנה הלאומי הפסידו את השלטון רק כי בימין של אז היו בתוך הליכוד כאלה שקראו לראש הממשלה שמיר שמאלן, וכך הפילו ממשלה וקיבלו את אוסלו.
עכשיו בנט וגורמים בליכוד נוהגים כלפי נתניהו באותה צורה. בנט כפי הנראה מעדיף את לפיד ראש ממשלה ועופר שלח שר ביטחון .
מדיניות בנט יביא עלינו את אוסלו ב בגרסה מדממת יותר.


ארדן V גדול

ציוץ מפרגן של גדעון סער לשר גלעד ארדן על הפעילות של המשרד שלו בהצתות בשבוע שעבר.
אין ספק כי ארדן יכול לשים V גדול על ניהול מוצלח של האירוע הגדול הזה. רק לפני 6 שנים היה אירוע שהתוצאה שלו 44 הרוגים. בכל האירוע הזה לא היו אבדות בנפש.


שי ניצן
דיבר השבוע על הלחצים של אילי הון ופוליטיקאים על הפרקליטות למנוע חקירות. זה די מוזר במיוחד כשאנחנו נמצאים במדינה שהכול בה שפיטר והכל "חקיר". צריך לזכור כי רק בשנים האחרונות היינו עדים לפרשה שהפרקליטות שותפה אליה – פרשת רות דוד. כאשר יצאה לאור הפרשה טענו בכירי הפרשנים והפרקליטים כי אם רק עשרה אחוז נכון זאת רעידת אדמה. הפרקליטות התנהגה עם הפרשה הזאת לא כרעידת אדמה אלא כמכה קטנטנה בכנף.
ולכן כאשר הפרקליט הראשי עומד על הבמה ואומר כי הוא רואה לחצים נגד הפרקליטות שיעמוד וידבר על מי עומד מאחורי הלחצים.
כי אנחנו גם זוכרים שכאשר היה צריך לבדוק את הפרקליטות אנשי הפרקליטות עשו שיימינג לנציבת הביקורת על הפרקליטות הילה גרסטל ולא שיתפו פעולה איתה ולכן דווקא פרקליט המדינה צריך לשקול את המילים שלו ביתר זהירות .
כי פרקליטות הוגנת וישרת דרך היא תחילת הדרך בביטחון שלנו במערכת, דבר שהיום אין אמון בפרקליטות.


הטביע את הצוללות
הכתב הצבאי יוסי יהושוע חשף בסוף השבוע כי הצוללות שנרכשו מחברה גרמנית שממשלת אירן שותפה בחברה. אין ספק כי החשיפה הזאת מעמידה את מערך הרכש של משרד הביטחון בעמדה רעה.
מה שמתברר כי הכול גלוי רק היו צריכים לבדוק בגוגל , כן לבדוק בגוגל והיו רואים את הפרטים.
מה שמעניין שזאת לא פעם ראשונה שמערכת הביטחון נופלת. כך היה גם עם מינוי הרב הראשי לצה"ל הרב קרים כאשר יצאו ההודעות על הביטויים של הרב הופתע הרמטכ"ל אך שוב המערכת נפלה בבדיקה הגלויה בגוגל .
היה והיו בודקים לא היו מופתעים.


אופק בוכריס
הטרדה זאת הטרדה רק שהעונש זה עניין של גאוגרפיה.
אופק בוכריס נשחט ברשתות בליווי רועש בתקשורת. צריך לזכור שאופק היה מבכירי הלוחמים והמערכת לא נתנה לו הנחות. יתר על כן, הפרקליטות הצבאית הלכה על שלושה סעיפי אונס ובסופו של יום הבינה את המציאות והלכה להסכם.
אך אם נשווה את המקרה של אופק למקרה של איבגי נראה כי איבגי קיבל חנינה מחברותיו כי הוא שחקן מוערך ושמאלן.
אז אם גמרנו את הקרירה של אופק אז למה לעזאזל איבגי יכול להישאר הזירה שבה הוא ביצע את זממו.
אז פשוט אם אתה לוחם העונש שלך תליה בכיכר.
אם אתה שמאלן אז אתה מקבל מחילה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו ח"כ דוד ביטן

דניאל נחמיה

אגף קשרי חוץ בליכוד מחזק את הזירה הצרפתית

דניאל נחמיה

טרור בדרום : שוסטר כמשל לראש סיכה

אריק זיו ויזר

אלקין לא נכשל בירושלים, אלקין הוכשל.

אריק זיו ויזר

גם בים יש ביטחון

הרויזיוניסט

דו"ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן