30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

מאות בערב ההתרמה לעמותת רט

 עמותת רט ערכה ערב לגיוס תרומות בבית הספר תלי ברעננה במעמד ראש העיר רעננה זאב בילסקי ומרק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל

 


כמאתיים אורחים פקדו ביום רביעי בערב את בית הספר "תל"י" השוכן ברחוב הפרחים 21 ברעננה, לערב התרמה לטובת גיוס תרומות לטובת עמותת "רט", המסייעת למשפחות שבהן ילדים הסובלים מתסמונת "רט", מחלה קשה מאוד וחשוכת מרפא.

בין האורחים שהגיעו לערב ההתרמה היו: ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, סגנית ראש עיריית רעננה, רונית וינטראוב, יו"ר מועצת הנשים של עיריית רעננה, מתי בורושק, ראש לשכת ראש העירייה, יעל בכר-מנוס, מרק צאל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל ומשה זייד, מנהל כוח אדם של חברת החשמל.


יוזמת אירוע ההתרמה היא לורי גולדברג מרעננה, שבתה, ליאורה גולדברג, בת ה-14 סובלת מתסמונת רט.. לורי גולדברג שהנחתה את ערב ההתרמה הייתה נרגשת מאוד ואמרה בפני הקהל הרב שהיא נרגשת לראות כמה אורחים הגיעו לאירוע ההתרמה וכל אחד מהם תרם 100 שקלים מכיסו לטובת מחקר רפואי ענף שנערך בארה"ב כדי לנסות ולפצח את התרופה למחלה חשוכת המרפא.


לורי גולדברג סיפרה את הסיפור העצוב של בתה, ליאורה גולדברג, בת ה- 14 שלה יש אחות תאומה בריאה לחלוטין"אני רוצה להודות לכם ובמיוחד לראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, על שטרח ובא לכבד אותנו בנוכחותו כאן בערב ההתרמה. אני מקווה שהוספנו תרומה צנועה לחקר המחלה הקשה שפקדה את ילדינו ואני תקווה שהמחקרים הרפואיים בארצות הברית יימשכו עד שיגיעו לתרופות המתאימות למרפא המחלה".


עוד נציין כי בעלי עסקים רבים תרמו תרומה נעלה לערב ההתרמה והעניקו מזון ושתייה בתרומה. חננאל שלומי, הבעלים של בית הקפה "אחוזת הלחם" תרם את העוגות. ניר לוז, הבעלים של רשת השוסי, "אושי אושי" תרם חמישה מגשים של סושי.


טובה גימאני, הבעלים של מסעדת "התימניה" ברעננה תרמה שתייה קלה, מרקים, עוגות, פיצוחים ושתייה חמה. עזר נח-ונונו,"ממרכז היין" תרם עשרה בקבוקי יין. דוד בן-בסט, הבעלים של תחנת הרדיו "רדיוס" תרם במתנה ג'ינגל ברדיו שרץ במשך שבועיים וקרא לציבור להגיע לערב ההתרמה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מאחל מזל טוב לאיילה שטגמן

אריק זיו ויזר

כנס עם בני בגין באזור הלילה

אריק זיו ויזר

אריאל זה ישראל

אריק זיו ויזר

"קוסֵמִלִים" בירושלים – הזמנה למופע ספרותי

אריק זיו ויזר

הזמנה לועידת הגליל

אריק זיו ויזר

הזמנה לערב עיון לרגל הוצאת ספרו החדש של ד"ר אורי מילשטיין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן