19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

לסניף הליכוד בכפר סבא כבר יש מועמדת לרשימה

בדרך לניצחון? אורן כהן, יושב ראש סניף הליכוד בכפר סבא תומך במתמודדת שרן השכל ואילו שר התחבורה ישראל כץ מאחל לה בהצלחה.

 

 

שרן, אשר נבחרה בבחירות האחרונות למועצת צעירי הליכוד היא אלופת ישראל לדוברים בשנתם הראשונה בדבייט לשנת 2014, מסיימת תואר ראשון ביחסים בין לאומיים ומדעי המדינה וסטודנטית בתוכנית המצטיינים עם מלגה במכללה למדינאות וזהות בירושלים.

שרן גדלה בכפר סבא וסיימה את שירותה הצבאי כמפקדת במשמר הגבול. בזמן שהותה באוסטרליה סיימה את לימודיה כאחות וטרינרית והתנדבה כ- 3 שנים בעמותה להצלת חיות בר.


כפר סבא ידועה כאחת הערים עם סניף חזק באזור, עם חברי מרכז ונציגים במזכירות הליכוד. הסניף מקדם פעילות מרובה בקרב הצעירים ויש בו בסיס חזק ופעיל אותו מוביל אסף מגן. הסניף, בראשותו של אורן כהן הכריז על תמיכה גורפת במועמדת שרן השכל.


שרן השכל אשר התמודדה בנבחרת של אורן כהן למועצת העיר בכפר סבא בבחירות האחרות, יושבת כחברה בוועדה לאיכות הסביבה בעיר, בנוסף מקדמת פעילות בקרב הנשים ופעילות למען בעלי החיים בעיר.


בראיון לליכודניק אומר אורן כהן “שרן תיתן גוון חדש לרשימת הליכוד, כאשר יכנסו צעירים וצעירות מוכשרים ופעילים לרשימה, עיקר פועלה של שרן הוא בתחום החברתי, הגנת הסביבה והגנת בעלי חיים זאת לצד העמדות הכלכליות הליברליות והלאומיות אותן היא מייצגת”


בתוך כך, בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה פגשה המועמדת שרן השכל את שר התחבורה ישראל כץ. השר עודד אותה על התמודדותה ואמר כי “חשוב שצעירים יתמודדו לרשימת הליכוד וכי יש צורך בחברי כנסת המגיעים מהמקומות המשוריינים לאזורים בארץ”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירים נוספים לוקחים אחריות ומצטרפים למשה פסל

אריק זיו ויזר

הליכוד התפוצץ מהדיבייט בין דנון ואיתן

אריק זיו ויזר

אורן חזן: “דוד שאין קנאי ותחרותי”

אריק זיו ויזר

ספירת העומר בליכוד

אלי חזן

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

הצעירים – דו”ח מצב 2012

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן