32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

לכו לעבוד חברים

בחירות או לא בחירות ? 

 

על פי הסקר האחרון שהיה רק מתאבד שיעי מתחזה מתוך 120 "המסודרים" בכנסת ירצה לתת יד להתאבדות תעסוקתית קיימת ויסכים להקדמת הבחירות כאשר הוא יודע שסביר להניח שלא יחזור לגוב הנחשק הזה בכנסת הבאה לפני תום מועדם הרחוק!  ועוד לא דיברתי על ראשי הסיעות הנוכחיות שחלקם יאבד את מעמדו ובמקרה הטוב בקושי ישרדו כמקוצצי כנפיים!

 

רוב חברי הכנסת הנוכחיים החדשים שבהם עדיין לא מאמינים איך הגיעו לשם והגרוע הוא שלא מאמינים שיישארו שם שוב הם הרי תופעה חולפת של מצב חברתי מסוים במצב רוחו של הבוחר ושיקול דעתו של הכוכב העתידי התורן, אז "במבצע" החד פעמי הזה כדאי להם למצות את הכנסת הנוכחית ותפנוקיה עד תום, אחרת הם ייעלמו ויתאיידו כמו קודמיהם, שרים, ח"כים וסגנים לשעבר שבקושי זוכרים את שמם!

 

ומה איתנו ציבור הפעילים והמצביעים? נשאר לנו עוד אמון בסיסמאות ישנות וחדשות שיציגו לפנינו בבחירות הבאות? נשאר לנו גם כוח להאמין ולקוות שוב שהבטחותיכם הבאות אם תגררו אותנו לבחירות נוספות, מוקדמות אכן יתקיימו?

 

אז אנא מכם נבחרנו הנכבדים והחכמים באדם, עצתי לכם היא לא להתלהב, לא להתלהם, תנצלו את כל הזמן הרב שנותר לכם בלקיים את מה שהבטחתם לנו הבוחרים בפעם הקודמת, זוכרים? אתם חייבים לנו!

 

אז אל תעשו שטויות ולכו לעבוד!

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דו"ח גולדסטון – השימוש ביהודים / חמי דורון

אריק זיו ויזר

הדלפה מדו"ח סאאב"א -"אירן התקינה מאות צנטריפוגות".

אלי חזן

לפיד, ליכוד וחרדים

עינר אביב

עבודה זרה /מאת:אמיר וייטמן

אריק זיו ויזר

המצב בונצואלה – מיוחד לליכודניק

אלי חזן

בעולם השקר – עדיף ללכת בשניים

אלי חזן
דילוג לתוכן