27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי כללי

ליכודיאדה יש אחת – היזהרו מחיקויים

בשעות הבוקר וכנראה גם לפני כן, הופצו בקבוצות הליכוד השונות הודעות המזמינות לנופש בטבריה ולצידן תמונות של חברי ליכוד וגם תמונתו של ניר ברקת ומעליהן מתנוססת הכותרת “ליכודיאדה 2017 בטבריה” אך בדיקה מעלה כי מדובר בחיקוי זול ובהפצה לא חוקית שכן מדובר בלוגו ובגרפיקה ייחודיים וכמובן בשם האירוע עצמו שמנוכס בלעדית ליוצריו.

לאחר בירור של ‘ליכודניק’ הובהר כי עורכי הדין כבר נכנסו לפעולה ושוקדים כעת על תביעה כנגד החקיינים. אין היום אחד שלא מכיר את “הליכודיאדה” שהפכה לאירוע מכונן ביוזמת צעירים איכותיים. “הליכודיאדה” המקורית תתקיים השנה בדיוק כמו בשנה הקודמת – באילת והצפי הוא לאירוע גדול במיוחד. בירור נוסף העלה כי חברי הכנסת כלל לא היו מודעים ולא נתנו את אישורם לפרסום המוטעה.

אין זו הפעם הראשונה ששמו של ברקת נקשר באירועים להם בעלי זכויות יוצרים אחרים – רק לפני כחודשיים סערו הרוחות בליכוד לאחר ששמם של חברי ‘הקבוצה הירושלמית’ הוסר מאירוע הסליחות אותו יזמו בעצמם ובתגובה החרימו כל חברי הכנסת את אירוע הסליחות של ברקת וביטלו את השתתפותם וברקת נותר לבדו.

תקבעו אתם, יש דימיון?

כך או כך מארגני ה”ליכודיאדה” הרשמית והמקורית העבירו ל’ליכודניק’ את המודעה הרשמית ואף פורסם בה התאריך המיועד. הצפי הוא כי השנה לא ישארו מקומות פנויים וציבור הליכודניקים מוזמנים לשריין מקום מראש.

הפרסום המקורי של הליכודיאדה כפי שהגיע למערכת ליכודניק
הפרסום המקורי של הליכודיאדה כפי שהגיע למערכת ליכודניק



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

The Rotten Fruit of Diplomacy

Limor Samimian Darash

המנצח בסקר ליכודניק : יולי אדלשטיין

על אף הקורונה – תהלוכת ערב לג בעומר מבית עבו בצפת- נוע תנוע!

אקוניס מצטרף למאבק בקונסוליה הפלסטינית אותו מוביל ניר ברקת

מערכת ליכודניק

יואב גלנט: רק ממשלת ימין חזקה תעשה סדר בכאוס בדרום

מערכת ליכודניק

“פענוח מבול אל-אקצא: תגמול על סולימאני או סכסוך עמוק יותר?”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן