23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

ליכודיאדה אחת גדולה מול כל השמאל

אמיתי שיף עם רשמים מהאירוע הגדול של השנה

 

יחד עם חברי הליכוד הגיעו גם כתבים מכלי תקשורת שמחפשים כותרות על חשבון הליכוד.  חברי הליכוד מהווים פסיפס של כל שדרות העם וזה למעשה מה שהופך אותה פעם אחר פעם למפלגת השלטון כמעט ללא הפסקות מאז 77.  את הליכודיאדה יזמו שלושה חבריה צעירים : משה פסל, משה בן זקן וניר בן סימון.

 

זאת הפעם השנייה שחברי הליכוד מכל הארץ מגיעים לליכודיאדה באילת.  השנה הפריימריז דמה השתכלל כשנוספה אופציה לעשות פריימריז ליועצים הפרלמנטרים.  כחלק מהטיזיניג יכלו גם להצביע ליאיר נתניהו, בנו הבכור של ראש הממשלה נתניהו.

 

מירי רגב שרת התרבות והספורט התקבלה באהדה אצל כל הליכודניקים. רגב לא ביזבזה זמן רק על פתקי הצבעה אלא גם שהיא גם ניצלה את הזמן להקשיב לרחשי הלב של החברים, יחד עם יו״ר השלטון המקומי חיים ביבס,  קיימה פגישה עם אנשי אילת יחד כשבסיום המפגש הם חיזקו את ראש הממשלה ואת הפעילים.

 

בפגישה נכחו גם כמה מועמדים במחוז נגב. ביניהם יצא לי לשוחח עם אלעד מרון שהיכרותנו מגיעה כשעבדתי עבודה מועדפת במלון אורכידאה שם הוא שימש כמנהל מערך ההבטחה.  בהמשך נפגשנו כשאופיר אקוניס התמודד לכנסת שם בכנסת הוא שימש כיועצו הפוליטי.

 

חיים ביבס משמש בין השאר כראש העיר מודיעין רעות.  בשיחת חולין ואחר מכן חזר על הדברים בבמה הגדולה באודיטוריום שלדוד ביטן לא היה קשר כלל בהחלטה על הפרדת המחוזות והארצית .  בכך ביבס מנקה את יו״ר הקואליציה מאשמה בעניין שהביא לתרעומת אצל הרבה חברי מרכז ומתמודדים המחוזות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מהלך אלרון ע"פ פלדמן

אריק זיו ויזר

מתיישרים לימין רוסיה

עינר אביב

רמת גן הולכת לסיבוב שני

הרויזיוניסט

חיכינו וחיכינו לכתוב את פוסט התודה למשה איפרגן !

דפנה פלר

שביעי של פסח בעיני אלי כהן

ליכודניק

שיירת דניאל

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן