20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

ליברמן צודק: אין להתנצל לתורכים

מתורכיה צריך בעיקר להיזהר

צדק שר החוץ כאשר אמר שאין להתנצל לפני תורכיה.  התורכים צריכים להתנצל לפני ישראל.  הם שלחו מחבלים בלבוש של שוחרי שלום שהתנפלו על חיילינו.  חיילינו שהופתעו מעוצמת השנאה והאלימות נאלצו להגן על עצמם ולגרום לקורבנות.  דמם של הקרבנות האלו על ראשה של ממשלת ארדואן.

 

זאת ועוד הדרישות הבוטות של ממשלת ארדואן כלפי ישראל:  התנצלות, תשלום פצויים, חקירה בינלאומית וכו’ מעידות על חוצפה ויחס של זלזול כאילו ישראל היא רפובליקה של בננות.  ישראל חייבת להיות חזקה לעמוד על עמדותיה ולהסביר לתורכים שאין לה שום כוונה לקבל הדרישות המוגזמות האלה.

 

המגמה של ממשלת ארדואן היא להתקרב לעולם המוסלמי הרדיקלי ואין זה משנה מה ישראל תעשה או לא תעשה.  ארדואן רוצה למחוק את תורכיה של “אתא תורכ”:  מדינה חילונית, מודרנית, בעלת דפוסים מערביים ולבנות מדינה מוסלמית רדיקלית.  ההתקרבות לאיראן של אחמדיניז’אד וסוריה מעידות על כך.  הרעלה שלובשת אשתו של ארדואן מעידה על הכוון.

 

מאידך גיסא צריך להסביר לארדואן שאם הכוונה שלו לעשות את השינוי הקיצוני במדינתו על ידי התנפלות על ישראל, אנו לא נשתוק.  ישראל לא תהיה שק החבטות של ארדואן וצוות מריעיו.  לתורכיה יש קופת שרצים על גבה וישראל בגלל האנטרסים שלה שתקה ושתקה.  עכשיו הכל ישתנה:  התורכים רצחו מאות אלפי ארמנים (ג’נוסייד אמרנו?), רצחו ורוצחים את הכורדים, השתלטו על חצי קפריסין בניגוד לחוק הבינלאומי ועוד.

 

על התורכים להחליט מה הם רוצים.  ישראל צריכה להגיב בהתאם לאנטרסים שלה ובצורה שתכבד את מורשת עמנו.  מורשת של כבוד, עמידה על עקרונות ואומץ להילחם למענם.

 

צריך להיזהר מאוד.  ישראל מגמגמת, חלשה מזמינה תוקפנות.  באיזור האכזר שלנו אין מקום לחלשים.  תודה לאל ישראל אינה הצד החלשה היום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שגריר באו”ם: צריך מזרחן דובר ערבית

אריק זיו ויזר

משתמשים בשכול כדי להפיל ממשלה

אריק זיו ויזר

“קסאם” ו”שאהיד” – מה מקור השמות הללו ?

אריק זיו ויזר

חרדים מסוג אחר בנתניה

אריק זיו ויזר

אופיים של שכנינו על פי המקורות

אריק זיו ויזר

“להחזיר רכושם של יוצאי ערב בכלל ויוצאי לוב בפרט”

אלי חזן
דילוג לתוכן