20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

ליברמן אומר דברים נכונים והגיוניים

ליברמן צודק בדבריו וכוונותיו לגבי ערביי ישראל ויש לנו מה ללמוד ממנו

שר החוץ אמר לפני ישיבת הממשלה השבוע בהתיחסו לערביי ישראל:  “מי שבצורה הפגנתית, כמו ח”כ חנן זועבי ושייח’ צאלח ראאד, טוענים שהם נלחמים בציונות והם פלשתינאים צריכים לעבור להיות אזרחים של המדינה הפלשתינאית”.  השר הוסיף:  “בישראל הם לא יוכלו להצביע.  אי אפשר לאחוז במקל בשני קצותיו.”

הדברים ברורים והגיוניים.  אני משוכנע שהרוב המכריע של היהודים, עם שכל ישר, בישראל ואפילו חלק גדול מערביי ישראל, מסכימים עם הדברים האלה.

במיוחד מרגיזה הגברת זועבי שיושבת בכנסת ומקבלת שכר ממשלם המסים הישראלי.  היא אינה חשה שום שיכות למדינת היהודים.  היא מופיעה בעולם ומציגה את ישראל כמדינה גזענית, מתנערת מהאמת האוביקטיבית ועושה כמיטב יכולתה לפגוע להשמיץ ולסלף דברים.  בשום מדינה דמוקרטית מכובדת אשה כזו לא היתה בפרלמנט או אזרחית של אותה מדינה.

השאלה הנשאלת כאן האם אצלנו זו דמוקרטיה או אנרכיה?  אנו עסוקים בבעיות שלנו של היומיום ושוכחים שמדינת ישראל היא היחידה בעולם שמאימת עליה סכנת השמדה ואויביה – ובראשם נשיא איראן המטורלל – מחכים לשעת כושר להשמידה.  מוטב שכולנו נתרגל לעובדה שהמצב היום הוא מצב חרום ולא נוכל להרשות לעצמנו את “הלוקסוס” הזה של הגברת זועבי והדומים לה וקומץ יהודים טועים שקרובים לדיעותיה הקיצוניות להשתולל באין מפריע.

אם מדברים על חילופי שטחים הגיע הזמן לדבר על חילופי שטחים וגם אוכלוסיות.  לא יעלה על הדעת ששלוש מאות אלף יהודים לא יוכלו להיות במדינה הפלשתינאית ואילו בישראל יחיו כמליון וחצי ערבים.  היכן כאן ההגיון?

חשוב להדגיש, ושוב להדגיש, בכל מו”מ שישראל היא מדינתו של העם היהודי.  הפלשתינאים אינם מסכימים להגדרה הזו כי כוונתיהם אינן טהורות.  הם רוצים בזכות השיבה של הפליטים  שתשנה את אופיה של המדינה.  הם רוצים שערביי ישראל ובמיוחד הקיצונים שבהם יכריזו מחר על מדינה בתוך מדינה.

בעית הפליטים, לפי דבריו של אבו מאזן שפורסמו בעתון “פלסטין אלתוורה” במרס 1976, מדינות ערב הן שגרמו לבעית הפליטים הפלשתינאים.  מי שגרם לבעיה שיפתור אותה.

ליברמן רואה בצורה נכונה ועיניים פקוחות את המציאות הקשה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“קסאם” ו”שאהיד” – מה מקור השמות הללו ?

אריק זיו ויזר

היכן ציפי לבני?

אריק זיו ויזר

אחמדיניזאד אינו יודע קוראן וההסטוריה של איראן

אלי חזן

תדמיתנו העגומה באירופה – מסכנת קיומנו

אריק זיו ויזר

אבו מאזן – משכתב את ההסטוריה

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה ראוי לברכות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן