11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

לזכור ולא לשכוח מי ירה בנגמ"ש

הטענה של הבית היהודי כי הליכוד פוגע בו היא טענה מופרכת ודומה שחל כאן העיקרון של "הפוסל במומו פוסל" 

 


 

ערב הבחירות המקדימות בליכוד נשלחה חוברת לחברי הליכוד שכל מטרתה לפגוע בשר הביטחון בוגי יעלון. על החתום הייתה תנועת רגבים. הדבר היה בהמשך למסרונים שנשלחו בשם המתיישבים כנגד בוגי,

אנשי הבית היהודי מתנועת רגבים ניסו לעבוד שעות נוספות לפגיעה במי שלא הם. צריך לזכור כי באותה העלת הם חיו בהזייה על בסיס המחשבה שהבית היהודי יקבל 24 מנדטים ובנט יהיה שר הביטחון הבא.

 

בימים האחרונים אנחנו עדים למהלך אותו מובילה קבוצת שטרן בליכוד. תכליתו : איחוד עם שברי הבית היהודי. צריך לזכור שהליכוד היא מפלגה עממית ולא משיחית. פייגלין עזב ולא צריך להכניס סוס טרוייאני לליכוד.

הפעולות של בנט, שטרן ותנועת רגבים שהתערבו בתוך הבחירות המקדימות בליכוד מתוך כוונה להחלישו ולחזק את הבית היהודי, מצריכה זהירות יתר בקדנציה העכשווית. צריך לזכור ולא לשכוח מי חיבלו אך לא הצליחו לפגוע בליכוד אלא להיפך.

עמותת רגבים הוקמה ב-2006 . העמותה מפעילה מספר רכזי שטח העוקבים אחר בנייה לא חוקית של ערבים בנגב, בצפון הארץ ובשטח C ביהודה ושומרון. המידע שנאסף מועבר לרשויות המופקדות על אכיפת החוק במדינה. במקרה הצורך עותרים נציגי העמותה לבית המשפט בדרישה שיורה לרשויות לבצע את תפקידן. בנוסף, מקיימים אנשי העמותה שיתוף פעולה עם ארגון 'ירוק עכשיו' הפועל למען איכות הסביבה באזורי יהודה ושומרון.

ביוני 2010 פרסמה 'רגבים' דו"ח השוואתי המצביע לדבריה על עדיפות הניתנת בבית המשפט העליון לארגוני השמאל. הדו"ח בחן "מקרי ראי", עתירות שהגישו ערבים וארגוני שמאל כנגד בנייה בלתי חוקית בהתנחלויות לעומת עתירות זהות שהגישו ארגוני ימין כנגד בנייה ערבית בלתי חוקית והשווה את המרכיבים הפרוצדורליים של ההליך המשפטי בעתירות השונות. על פי מחברי הדו"ח קיימת אפליה בבית המשפט העליון לטובת ארגוני שמאל המתבטאת בפסיקות לטובתם, בזירוז הליכים, במתן צווים על תנאי למדינה ובהתערבות בהחלטות של רשויות המדינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד בושה

אריק זיו ויזר

סמוטריץ' כמקרה בוחן מצער

עינר אביב

גלקסי דק וסוס עבודה

הליכודניקים לא התחברו לניר ברקת

Gilad Trugbild

ממשלת נתניהו מצדיעה לצפון

אריק זיו ויזר

האם יחיאל קדישאי ייהפך ליקיר התנועה ?

אלי חזן
דילוג לתוכן