40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן ארועים

לזכור את רצח רבין באוהל זכור בירושלים

אוהל “זכור”יוקם ב – 4 בנובמבר, בירושלים, ובמקומות אחרים בארץ, לציון 19 שנה לרצח רה”מ יצחק רבין. כל הפרטים בפנים 



עם שוך הקיץ האחרון, בו החברה הישראלית כולה חוותה את חטיפתם ורציחתם המזעזעת של הנערים גיל-עד, אייל ונפתלי בידי טרוריסטים בני עוולה, הרצח המחריד של הנער מוחמד אבו-חדיר כתוצאה מהסתה פרועה ברשתות החברתיות ודרישת נקמה, המאבקים האלימים ברשת ומחוצה לה בין ימין לשמאל וכמובן המלחמה ברצועת עזה, שלא פסחה על אדם בין הירדן לים, נראה כי החברה הישראלית נטלטלה וזקוקה לשיח אשר מתמודד מול אמירות גזעניות, לא אנושיות ואנטי ציוניות, כדי להצליח לקיים בישראל מדינה יהודית ודמוקרטית, המצליחה להכיל את כל הבאים בה.
אוהלי ה”זכור” של תנועת “דרור ישראל” והנוער העובד והלומד הם הבמות המרכזיות לשיחה וציון רצח רבין בחברה הישראלית, וממוקמים בערים מרכזיות ברחבי הארץ. בעיר ירושלים היקרה לליבנו, ובה המתיחות הזו מוכרת לכולנו, האוהל מופעל זו השנה השביעית ברציפות. באוהל יתקיימו פאנלים בנושא יהדות, ההתמודדות על חברה דמוקרטית והמאבק בגזענות. 

הפעילות נערכת ע”י תנועת “דרור ישראל” בשיתוף עם “הנוער העובד והלומד”, עיריית ירושלים וארגונים חברתיים נוספים.

•בשעות הבוקר עד אחה”צ ייערכו סיורים מודרכים בתערוכה שנושאה חייו ומורשתו של יצחק רבין. לאחר הסיור דנים המשתתפים בדילמות העולות מהרצח והשלכותיו על מציאות חיינו היום.

•בשעות אחה”צ- ערב יתקיימו בכיכר מעגלי שיחה, פאנלים ודיון חופשי עם אורחים מעניינים ודילמות מענייניות עוד יותר. (האורחים יפורסמו בהמשך)

•בשלושת ערבי האוהל אנו מזמינים אמנים, אנשי רוח ותרבות לחלוק אתנו את יצירתם ולהופיע על בימת האוהל. תכני ההופעות סובבים סביב הנושאים בהם אנו עוסקים באוהל. 

לתיאום קבוצות ומעבר בתערוכה: 
דניאל שמעוני- 0549747207

למידע כללי או רצון לעזור/ לתרום: 
תום הררי- 0549732812


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה לכנס חברים עם שר הפנים גדעון סער בסניף מרכז

אלי חזן

זאת כבר מסורת : כנס השנה החדשה של צחי הנגבי

אריק זיו ויזר

הקרנת הסרט – “סין החופשית – האומץ להאמין”

אלי חזן

הזמנה לאירוע : פוליטיקה ודת במאבק על ירושלים

אלי חזן

מפגש חברים : ח”כ צחי הנגבי בסניף הליכוד בכפר סבא

אלי חזן

הדלקת נר חמישי עם חוטובלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן