19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לוד : המורה של רביבו תומך במרציאנו

יוסף אלישע, אשר לימד בעבר את יאיר רביבו לבר המצווה, תומך במרציאנו. “יאיר הוא עלם חמודות אבל לוד צריכה כירורג”

 

 

יוסף אלישע לא נולד בלוד. הוא נולד בצפון – בטבריה, לפני 53 שנה. “למדתי בבי”ס תיכון דתי בעיר ואחר כך הלכתי לאוניברסיטה העברית”, הוא אומר. הוא למד שם שפה וספרות עררית ולשון עברית. בצבא שירת בענף ממשל צבאי בצריפין ולימד ערבית קצינים בכירים בצה”ל, במשטרה ובמשמר הגבול. בנוסף, שימש חמש שנים כמורה בבתי ספר תיכוניים בארץ וביניהם תיכון רמלה לוד ותיכון מקיף רמלה.

 

“בשנת 82 עברתי ללמד בבי”ס למודיעין של צה”ל. לימדתי ערבית מדוברת וספרותית בקורסים הבכירים ביותר בבי”ס של צה”ל. בשנת 2012 יצאתי לפנסיה והיום אני גמלאי של צה”ל המביט כיצד לוד ירדה שאולה מאז הימים בהם עברתי להתגורר בה ב – 1968 ועד היום.

 

מה אתה חושב על העיר היום ?

“העיר נראית יתר גרוע מעזה. לפני 15 שנה כשנסעתי ברחבי רמאללה, שכם, טול כרם ובית לחם, הנסיעה הייתה יותר נעימה מבחינת תשתיות הכבישים מאשר בלוד היום של 2013. אני מזמין אותך לנסוע איתי ברחוב הראשי של לוד, רחוב הרצל, ואז תחוש את כאבי הגב מפוצצים לך את הראש”.

 

למה יורם מרציאנו?

“יורם הוא איש נחוש, כן, אמיתי, אוהב את הבריות וכמה שהוא גדול פיזית הלב שלו גדול יותר ממנו. תראה לי מבין כל המועמדים אחד שתוך עשר דקות יכול לסדר לבית ספר שני מזגנים חדשים? ליורם תוכנית ברדיו – מדינה בבעיה – שבאמצעות  תוכנית זאת הוא מסייע רבות לתושבי לוד ולא רק. יורם השיג לתושב לוד את הסכום הדרוש כדי לשלוח אותו לחו”ל להשתלת כבד. היום תענוג להביט על הבחור הזה לאחר השתלת הכבד. יורם שיקם עשרות אסירים משוחררים. יורם קיבל קמחא דפסחא, 1000 מנות, מהרב יאשיהו פינטו. מדוע אנשים לא שואלים למה רק ליורם הוא נתן ולא לשאר המועמדים? הרי אחד מהם חובש כיפה. זאת משום שיורם עשה חסד גדול עם משפחת הרב פינטו ועד היום הם מכירים לו תודה גדולה על כך.

 

חשוב לעצמך בעקבות הדברים הללו לאלו הישגים הוא יכול להצעיד את העיר. זאת בהתחשב בתפקיד שאליו הוא ייבחר אשר ייתן לו את הכלים לכך.

 

פעילים מרכזיים במחנות היריבים פונים ליורם בבקשת עזרה. אם אבוא למנות את תרומותיו הסגוליות של האיש הנפלא הזה יכלה הזמו והמה לא יוכלו”.

 

 

לימדת בעבר את יאיר רביבו. באיזה נסיבות ?

“לימדתי את יאיר לבר מצווה וכתבתי לו את הדרשה. יאיר הוא עלם חמודות. עשויה להיות לו תרומה ניכרת. יחד עם זאת ולמרות זאת החלטתי לתמוך במרציאנו כי לוד דומה לגופה גוססת ואנחנו לא רוצים להביא רופא משפחה לטפל בה אנו צריכים כירורג מעולה שיחזיר אותה לחיים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבן האובד שב לליכוד

אלי חזן

המקומון שהכניע את דוד

אריק זיו ויזר

עפולה מתייחדת עם זכרו של צבי נעים

אריק זיו ויזר

גדי בשארי למען חייל בודד

אריק זיו ויזר

אז מה קורה בשדרות ?

אלי חזן

הבחירות בלוד : במטה רביבו טוענים לגניבת דעת במטה מרציאנו

אלי חזן
דילוג לתוכן