30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

לדבר כמו נתניהו

מי מאיתנו לא היה רוצה לדבר בצורה המרתקת והמרשימה ביותר כמו ראש הממשלה נתניהו.  שנחשב בעולם כאחד הדוברים הטובים ביותר אם לא הדובר מספר 1.

 

 

לא כל יום יוצא לפגוש את אווה רוזנשטיין מי שהיית תלמידה ושותפה  במרכז ליליאן ויילדר.  למי שלא יודע במה מדובר? אווה נחשבת לאחת המורות הטובות ביותר בעולם לדיבור מול קהל.  רבים וגדולים מאנשי קולנוע ותרבות כמו אופרה ווינפרי.  והכי חשוב התלמיד מספר -1-  שלה ושל ליליאן  ראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

את הערב המרתק ארגן אלי חזן – מנהל אגף הסברה וקשרי חוץ של הליכוד.  מדובר במחזור השני שהפעם לא כלל רק צעירי ליכוד. נכחו והשתתפו גם נציגים ממפלגת העבודה.

 

כבר לפני שלושה עשורים ביקשה ליליאן ויילדר, שחקנית לשעבר שפיתחה שיטה לדיבור בפני קהל ויהודייה בפני עצמה. להביא  לשיפור את מצבה העגום של ההסברה הישראלית,  ולהעניק ליהודים ולישראלים כלים לייצוג הולם של מדינת ישראל בפני התקשורת ומעל לכל במה ציבורית.

 

אווה מספרת על ויילדר , שהלכה לעולמה לפני חמש שנים,  סייעה לבנימין נתניהו לשכלל את יכולת הרטוריקה שלו עוד בימיו כשגריר ישראל באו"ם. היא הייתה גם יועצת המדיה והתקשורת הגדולה בארה"ב והמורה של אופרה וינפרי, לארי קינג וג'ורג' בוש האב.

 

אווה מתארת את השיטה של ליליאן במהל הסדנה: "כייחודית משום שיש בה שבעה שלבים מאוד ברורים, ובכל שלב אנחנו משתמשים בהרבה סרטונים ודוגמאות מהחיים שאנשים יכולים להתחבר אליהן, נותנים להם טיפים מעשיים, ואז נותנים להם להתאמן".

 

מה שייחוד עוד בשיטה אווה מציינת בפנינו במהלך הסדנה שהיא כולה עוסקת בפחד,  בחשש שיש כמעט לכל אחד מאיתנו כדהוא צריך לעמוד ולשכנע את הצד השני. אווה מציגה על המצגת ספר שליליאן כתבה

Fearless Speaking" (דיבור ללא פחד,

ומוסיפה כי למעשה השיטה כולה מתייחסת לחששות האלה. "הטכניקות שלנו – הנשימה, קבלת התגובה והדיאלוג עם הקהל – כולן מסייעות להתמודד עם חרדה. ברגע ששואלים את הקהל שאלות, מקבלים יותר ביטחון עד שמגיעים למה שרוצים להגיד, כבר יש יותר ביטחון

 

רוזנשטיין מגיע לארץ כמעט כל חודשיים ולאחרונה גם סייעה לח"כ אמיר אוחנה לפני נסיעה חשובה בארצות הברית שם הוא נדרש לנאום מול קהל גדול באנגלית.

הערב המרתק הסתיים לאחר ארבע שעות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף לוד

אריק זיו ויזר

מיכאל קליינר מתמודד לתפקיד נשיא בית הדין השל הליכוד

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף ת"א נווה שרת

אריק זיו ויזר

רמי ברדוגו – נציג המושבים והמועצות לכנסת ה-19

אלי חזן

ראיון עם איוב קרא לקראת הבחירות

אלי חזן

לקראת הועידה כמה חברי מרכז בכל סניף וסניף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן