19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

לב המרכז בדימונה:”תומכים בחוק המינויים ונלחמים בתחום החברתי”

בכנס בביתו של אבי בן זיקרי בו השתתפו כשישים חברים מהדרום והמרכז, התארחו חברי הכנסת מירי רגב ויריב לוין. כעס רב נשמע בקרב חברי התנועה על שר האוצר יובל שטייניץ, שמעון סבן יו”ר מועצת העובדים של מפעל רותם:”תמיד נהיה ליכוד אבל אנחנו הולכים לקראת התרסקות בדעת הקבל”

כשישים חברי ליכוד מכל רחבי הנגב ומרכז הארץ, הגיעו בליל ראשון האחרון לביתו של אבי בן זיקרי בדימונה למפגש חברתי טעון במיוחד בהשתתפות חברי הכנסת מירי רגב ויריב לוין. יו”ר לב המרכז אהרון גוזלן אמר כבר בתחילת הערב:”אנחנו חשים את התחושות הקשות של החברים מכל רחבי הארץ בעניין הכלכלי. במפגש הזה התחושות חזקות יותר וחשוב שהמסר הזה יעבור הלאה עד לראש הממשלה”. אבי בן זיקרי:”יש שחיקה מתמדת בזהותו של הליכוד בשנים האחרונות, העשייה הטובה של השרים נעלמת מעיני הציבור ואנחנו כבר לא מוגדרים כחברתיים, צריך לתקן ומהר שלא נהיה באופוזיציה כמפלגה השנואה על העם, אנחנו מפלגת העם”. חברים רבים הטיחו ביקרות קשה בהתנהלותו של שר האוצר יובל שטייניץ בעיקר בשל הגזרות הכלכליות.ארמונד לנקרי ושמעון סבן, ראשי הוועדים של המפעלים הגדולים בנגב, אמרו דברים דומים ואף חיזקו אותם בכל שהליכוד מאבד גובה מהר מאוד. חברי הכנסת מירי רגב ויריב לוין המזוהים דווקא עם עשייה חברתית אמרו את משנתם על הנעשה היום והסכימו כי יש לערוך שינויים מהירים תוך כדי תנועה. “מקצה שיפורים”, כפי שהגדירה רגב. בתוך כך החליטו חברי לב המרכז לתמוך באופן גורף בחוק המינויים שמועלה בכנסת על ידי רגב, התומך בשינוי פרסונאליים במשרדי ממשלה, בהתאם למדיניותו של הנבחר. המפגש היה טעון ביותר והעביר למעשה את התחושות הקשות של פעילי השטח מול הממשלה או לפחות מדיניות האוצר. מרבית הפעילים הבהירו כי יבואו חשבון עם השרים שלא הטיבו עם העם. לפני כחודש ימים הגיע שר האוצר לסיור עבודה בדימונה ולאחר פגישה עם ראש העיר מאיר כהן, לא הצליח לקיים פגישה עם חברי ליכוד בעיר שהחרימו את בואו העירה. השורה התחתונה של המפגש – קידום חוק פירוק תאגידי המים, קידום חוק המינויים ופעילות מסיבית מול חברי הכנסת לשינוי הגזרות הכלכליות שהוטלו על ידי האוצר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברכות לנילי אהרון על פתיחת סניף חדש בירוחם

הרויזיוניסט

למה הליכוד לא שולט

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בהרצליה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

פורום מדברים משטח נגד מינוי אלון פינקס

אריק זיו ויזר

תוצאות ניתוק הליכוד מהשטח חוסר מנגנון בחירות עלולות להיות הרסניות /מאת:ערן שכטר

אריק זיו ויזר

סבו סקר טוען הליכוד מפלגה גזענית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן