39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

לביא גלעד – גם במכללת ספיר

תא לביא גלעד

במכללה הדרומית בשדרות נפתח השבוע לראשונה תא ימני,התא הרשמי של תנועת הליכוד.

 

 

זמן קצר לאחר פתיחתו של תא הליכוד הרשמי באוניברסיטת בן-גוריון ,מתווסף עוד תא ליכוד דרומי לרשימה.

בראש התא עומד רותם לימר,חבר ליכוד,אשר החליט כי הגיע הזמן שדעותיו הימניות לא יוסתרו עוד וכי על אף הרוחות הנושבות במוסד האקדמי בו הוא לומד, מוטב שיישמעו גם דעות אחרות,אלה אשר רווחות בקרב הציבור אך באקדמיה קולם פחות נשמע,דעות הליכוד.

הפעולה הראשונה של התא התרחשה השבוע,כאשר בפגישה אשר קיים יו”ר התא עם דיקאן הסטודנטים,מר אלון גייר, התקבל אישור רשמי להקמת תא לביא-גלעד ואף הבטחה לעזרה מצד המוסד,אשר תומך בהקמתם של תאים פוליטיים ומעורבות יתרה של סטודנטים בנעשה מחוץ לספסל הלימודים.

יו”ר התא,רותם לימר: “לאחר תקופה בה בחנתי את דעות הסטודנטים בנוגע להקמתו של תא הליכוד במכללת ספיר,החלטתי כי הגיעה שעת כושר לביצוע המהלך,באמצעות אורטל שמואלי (יו”ר משותפת בתא הליכוד באוניברסיטת בן-גוריון) בוצעה התקשרות עם רכזי צעירי הליכוד ויחד הוחלט כי זו העת הנכונה לבצע את מהלך הקמת תא הליכוד בקמפוס בו אני לומד.

על אף הנטייה של המוסד וחלק מהסטודנטים בו לכיוון השמאלי של המפה הפוליטית,ישנו צורך ברור בהפצת דעות הליכוד גם כאן ואין דרך טובה יותר מאשר הקמת תא אשר ידאג להפגיש את הסטודנטים בספיר עם דעות הליכוד באמצעות מפגשים פוליטיים עם נבחרי הציבור שלנו,פעילות חברתית באיזור הקמפוס בחסות התא,הרצאות ויוזמות המתחברות לאג’נדה של הליכוד וחבירה לפעילות הכללית של צעירי הליכוד ברמה הארצית.

תא לביא-גלעד שם לו למטרה לצרף סטודנטיות וסטודנטים רבים ולשתף פעולה עם התא בבן-גוריון ועם שאר תאי לביא-גלעד ברחבי הקמפוסים בארץ על מנת להגדיל את תמיכת הצעירים בישראל במפלגת הליכוד ולהתחבר לרעיונות ולאג’נדה הליכודית.

אני קורא לכולם לקחת חלק בעשייה ולהצטרף לתא לביא-גלעד בקמפוס ספיר”.

 

לפרטים נוספים והצטרפות:

רותם לימר-0526468618

[email protected]

[email protected]

קבוצת הפייסבוק:

http://www.facebook.com/groups/likudsapir/

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קול קורא להתנדב ביום הבחירות ולעזור ללביא לנצח !!!

אריק זיו ויזר

גבעתיים עם שאין

אלי חזן

מפגינים כנגד יולי תמיר

אריק זיו ויזר

הלביאים של האוניברסיטה העברית מדברים כלכלה

אריק זיו ויזר

הבחירות לצעירים : שאין וקינן בסיבוב שני

אלי חזן

רק קינן הביע עמדה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן