23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

"לא על הקצונה לבדה"

במפגש מרתק ומלא עניין, הצליח תת אלוף במיל' אפי איתם, המתפקד ה"חדש" תנועת הליכוד, להפנט ולהקסים, עשרות מפעילי הליכוד הוותיקים והחדשים מחיפה וטירת כרמל.

תת אלוף אפי איתם, קצין מוערך וג'נטלמן, שר התשתיות, שר השיכון לשעבר וחבר בכיר לשעבר בוועדת החוץ והביטחון. יו"ר לשעבר של המפד"ל ומתפקד "חדש" לתנועת הליכוד, הגיע אמש (24.02.11) לסניף הליכוד בחיפה כאורחם של סגן ראש עיריית חיפה רמי לוי והיו"ר הרצל עכו. המפגש החשוב, קיבל את חיבוקו והשתתפותו של הסניף בטירת כרמל, בהנהגתו של פרי כהן שהגיע למפגש עם כמה עשרות פעילים מהסניף שלו.

 

המפגש החשוב של תת אלוף איתם עם הפעילים של התנועה מחיפה ומטירת כרמל, הוא עוד נקודה במסע המפרך והקשה שעושה הקצין המוכשר לאורכה ולרוחבה של הארץ, כדי להכיר את הפעילים המרכזיים של התנועה וכדי לאפשר להם היכרות אישית ועמוקה עם הקצין המצטיין וזאת כחלק מהרצון של אפי איתם להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. כזכור, אפי איתם, התאחד עם תנועת הליכוד בבחירות לכנסת ה-18 ואז הוא נמנע אז מלבקש מקום ברשימה לכנסת.

 

בהרצאה מעניינת ומרתקת, הסביר הקצין המצטיין את הפרישה שלו מהמפלגות הציוניות לאומיות והחבירה שלו לתנועת הליכוד בחשיבות הרבה שהוא רואה באחדות של העם היהודי. "אחדות כזו, שיש בה המון מהמכנה המשותף שעליו מושתת מדינת ישראל, אפשר למצוא רק בתנועת הליכוד". סיכם איתם את החלק הזה בהרצאתו.

 

פרי כהן מטירת כרמל, שאל את האורח לגבי האג'נדה הביטחונית שהוא מתעתד להביא לתנועת הליכוד. האורח ענה ושטח בפני האורחים, שרובם ככולם היה מורכב מאנשים פשוטים, את האני מאמין שלו בנושא ביטחון, כאילו היה מדובר בנאום בפני שועי עולם או כנס הרצליה לפחות. אני לא אלאה אתכם באלפי המילים המעניינות שנשפכו שם ואתרכז בתמצית העיקרית. אפי איתם בעד חיזוק הבסיס היהודי במדינה ומתנגד חריף לפצצה גרעינית איראנית. איתם רואה חשיבות רבה לחיזוק צה"ל כחלק מהערכות כוללת לאור המצב החדש שנוצר בעולם הערבי ומתנגד חריף למדינה פלשתינית.

 

בסיום המפגש, לחץ האורח המכובד את ידיהם של כל הנוכחים שהתגודדו סביבו והקיפו אותו בהמון חום ואהבה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ בחיפה : המדיניות הכלכלית חכמה ונועזת

אריק זיו ויזר

הבועה מכפר אחים התפוצצה כפי שקרסה הבורסה/מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

תמיד הייתה המפלגה מעל המנהיג./ליכודניק ותיק מ-1968-טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

אירוע ענק של הרמת כוסית לחג עם בכירי שרי הליכוד וחברי הכנסת בעיר רעננה

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של אלעד מרון על מות אביו

אריק זיו ויזר

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן