19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

לא נוכל לשקוט עד שיהיה שינוי משמעותי בשטח”

ביום חמישי האחרון (19.7), התקיים מפגש של ועד הפעולה של תושבי שכונות דרום תל אביב, בראשותו של שלמה מסלאוי, עם מזכיר הממשלה צבי האוזר.

 

התושבים הציגו בפניו את הבעיות הקיימות וסיפרו על שגרת חיי היום-יום הבלתי נסבלת שהם חווים. בנוסף הציגו התושבים למזכיר הממשלה רשימת הצעות באמצעותן ניתן למגר את התופעה. בין היתר הדגישו התושבים את החשיבות בהשלמת בניית הגדר בגבולה הדרומי של המדינה תוך תגבור האבטחה באזור, קביעת מדיניות הגירה מסודרת – קביעת קריטריונים ובחינה מי פליט ומי מסתנן, חיזוק שכונות דרום תל אביב ובאמצעות השקעה ושיקום השכונות, שיפור השירותים הניתנים לתושבים ופעולות לעידוד כניסתה של אוכלוסיה מקומית.

 

 מזכיר הממשלה אמר כי בניית הגדר מתקדמת במהירות והיא תושלם בהקדם. המזכיר אמר כי ראש הממשלה רואה בתופעת המסתננים איום אסטרטגי על מדינת ישראל וכי הוא עוסק בנושא בעצמו על בסיס כמעט יומי. הממשלה הסיטה תקציבי עתק כדי להשלים את בניית הגדר שנבנית במהירות שיא והקמת מתקן שהיה. המזכיר עדכן את התושבים על ירידה משמעותית בכניסת מסתננים בתקופה האחרונה – ביוני כ-1000 מסתננים, ביחס ל2500 בחודשים שלפניו וביולי, נכון לעכשיו, כ-150 מסתננים. המזכיר הודה לנציגי השכונות על פעילותם לחיזוק הקהילה המקומית.

  

לאחר המפגש סייר מזכיר הממשלה ברחובות שכונת נווה שאנן והתרשם מהמצב המחפיר של המסתננים, התושבים והרחובות.

 

שלמה מסלאוי, יו”ר ועד הפעולה של שכונות דרום תל אביב סיכם: אנו מודים למר האוזר שהגיע כנציג הממשלה לראות את המראות במו עיניו. מהצהרותיו הפומביות של ראש הממשלה, אנו מתרשמים כי הוא מודע לכובד הבעיה של ההסתננות למדינת ישראל בכלל ולשכונות בפרט. אנו מקווים כי ראש הממשלה יטפל באופן מידי ונחרץ בתופעת ההסתננות וההגירה הבלתי חוקית למדינת ישראל. שכונות הדרום בתל אביב ושכונות מצוקה אחרות בישראל, הן הנפגעות העיקריות מתופעה זו. התושבים מוצאים עצמם בסכנה ובפחד לנוכח אסון הולך וגדל. לא נוכל לשקוט עד שיהיה שינוי משמעותי בשטח.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאן נעלמו הצעירות

אריק זיו ויזר

תמיכה גורפת בנתניהו

אריק זיו ויזר

נאום בר אילן של פייגלין: מדינה אחת לעם אחד

אלי חזן

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

הפריימריז זה “דיל אחד גדול ורקוב”

אריק זיו ויזר

הנגבי מזגזג, השכל מתברברת וגליק התמים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן