19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

לא מאוחר לנקנק אותם / כתב: נרי אבנרי:

אין צרכן תקשורת בישראל שאינו יודע שבר רפאלי חמקה משירות בצה"ל באמצעות מעשה רמייה. מאז, היא חוגגת את פירות רמאותה. והזקן שהתחתן איתה היה שותף מלא למעשה רמייה, שהרי ידע בטרם הסכים לשאת את הילדה לאישה, שתכלית הנישואין האלה היא התחמקות מהחוק. לא מאוחר לנקנק את שניהם…

אל מול אי צדק, אנשים הגונים יזועו בכיסאם בחוסר נוחות. ואם זה לא קורה, התקשורת יכולה, צריכה ואפילו חייבת לגרום לכך שזה יקרה, שהרי היא זו שמופקדת על שמירת המוסר, ועיצוב דעת הקהל. בתנאי כמובן, שמדובר בסיטואציה של חוסר צדק ברור. למשל: הענשת אדם שלא חטא!!- או: התעלמות מכוונת מאדם שחטא. לא אצלנו, יען כי נשיכתם של כלבי השמירה בישראל, סלקטיבית.

 

אם קורבן עלילה משתייך למחנה פוליטי בלתי מועדף בעליל (למשל מתנחלים), הענשתו מבורכת, גם אם לא חטא. ואם החוטא משתייך לקולקטיב המועדף (השיינקינאי), למרות שהוא נהנה מפירות חטאו, אין מי שיהין להענישו.

 

הוכחות: בכנס פעילים באשקלון אמר השר עמי איילון למאזיניו, את מה שרבים בימין ידעו: "מרגלית הר-שפי לא ידעה שיגאל עמיר רוצה לרצוח את ראש הממשלה. אני יודע את זה מודיעינית, אני הייתי ראש השב"כ. היא לא העלתה על דעתה שהוא יהרוג את ראש הממשלה"… (ynet / 19.4.07).

במילים פשוטות, השר לענייני מוסר מודה, שמול עיניו העצומות לרווחה ולשונו הקפואה, אזרחית ישראלית הושלכה לכלא ככה סתם. בלי שחטאה. ברור שאלמלא השתייכה למחנה בלתי אהוד, אמות הסיפים היו רועדות. בישראל הבולשביקית, חזאי האקטואליה, לא דיווחו אפילו אוושת עלים. כנראה לא במקרה אני נזכר בשורה בלתי נשכחת משירו של אריק איינשטיין: "איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי". איינשטיין שר על עיתונאי ספציפי (שכתב בו סרה), ואני מתכוון לכל העדר שמובילים האתרוגיסטים: אמנון אברמוביץ', נחום ברנע ויואל מרקוס.

לעומתה, בר רפאלי. אין צרכן תקשורת בישראל שאינו יודע שהגברת הצעירה הזאת חמקה משירות בצה"ל באמצעות מעשה רמייה. למי ששכח, כדי לחמוק משירות צבאי, התחתנה רפאלי עם זקן, קרוב משפחה. אחרי שקיבלה את הפטור בגין היותה נשואה- התגרשה. מאז, "הגרושה" בר רפאלי חוגגת את פירות רמאותה. זה חוסר צדק, ולדעתי הבלתי מלומדת- עבירה על החוק.

 

לא מאוחר לנקנק את שניהם. זוהי חובה מוסרית כלפי כל החיילות המשרתות. מה שעשתה רפאלי זוהי הונאת המדינה, שהכניסה לכיסה מיליוני שקלים. דינה כדין מי שהערים על מס הכנסה או הביטוח הלאומי. בשורה התחתונה זה כסף. הרבה כסף. תטיב המדינה לעשות אם תתבע ממנה את כל הכסף שהרוויחה באותם חודשים שהיא חייבת בשירות, ובמקביל, תכניס לחשבון שלה משכורת של חיילת מן השורה. זה ימחק לה את החיוך מהפרצוף, ויחזיר לבוז'י את התשוקה לאולפנים.

 

ואם היו שחשבו שמגיע למרגלית הר-שפי עונש בגין מה שהמעלילים מהפרקליטות כינו "אי מניעת פשע", הרי שבמקרה של בר רפאלי, הזקן שהתחתן איתה היה שותף מלא למעשה רמייה. הוא הרי ידע בטרם הסכים לשאת את הילדה לאישה, שתכלית הנישואין היא התחמקות מהחוק. ומהבחינה הזאת, הוא שותף לדבר עבירה. כמו שאמרנו:

לא מאוחר לנקנק את שניהם…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כל מזיק, מלך

אריק זיו ויזר

משימה לשמאלנים

אריק זיו ויזר

כנגד שני מכחישי שואה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

הקרב על הבית- מצא את ההבדלים

אריק זיו ויזר

זוהי בגידה וזה שכרה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

על איזו דמוקרטיה אדוני מדבר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן