20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

לאן נעלם הליכוד/יומן פוליטי מאת :אריק זיו

ציפורה מקימה ממשלה, בעכו שואלים לאן נעלם הליכוד , מי ממלא את הואקום שהנהגת הליכוד משאירה, מדוע מצבו של ישראל כ"ץ בכי רע. יומן פוליטי

קדימה ומפלגת העבודה חתמו על הסכם קואליציוני, הסכם אשר יגרום למערכת הפוליטית, אך לא פחות מכך בהתאם להשקפתנו האידיאולוגית, לאזרחי ישראל, הרבה קשיים.

שלא יהיה לקוראים ספק. אני בעד בחירות, אני גם חושב שהדבר קריטי כרגע בשל הסכנה האיראנית והמשבר הכלכלי העומד בפתח. מאידך, אני גם רוצה לראות שיטת ממשל יותר אחראית.
שאלה מסוימת מעניינת במיוחד בהקשר ההסכם הקואליציוני : האם ברק יהיה מעצור היד של ליבני ? מכל מקום, זכות הווטו שקיבל ברק בהסכם היא רעה חולה המשקפת את שבריריות המערכת.

אין ספק שכאשר משתמשים בהשאלות מאירועים היסטוריים יהיה זה נכון לומר ואולי גם מצער במידת מה כי אנו חוזים ב"ימי פומפיי האחרונים של מפלגת העבודה".
לתנועת העבודה היה חלק מרכזי בהקמת המדינה אך תנועת העבודה של ברק ופרץ פשטה את הרגל.

במפלגת העבודה ישנם שני פוליטיקאים ופוליטיקאית אחת המזכירים ניחוח של פעם. שלי יחימוביץ', איתן כבל ואופיר פינס. פינס מתנגד לכניסה לממשלה מתוך חולשה והוא אף התבטא בבירור בנושא.
גם אופיר מבין כי העמידה על תנאי של זכות ווטו מול ויתור על התנאי של פרידמן כשר המשפטים הוא ויתור אקוטי של מפלגת העבודה.
אם נסכם זאת בקצרה : העבודה בדרכה הבטוח לשכון בצל כנפי קדימה.

רק הליכוד לא בא
בעכו שאחרי הפרעות של יום כיפור התקיים "מצעד הפוליטיקה הישראלית". נציגים של מפלגת העבודה, קדימה, המפד"ל, מר"צ וישראל ביתנו הגיעו אל העיר להביע הזדהות עם מי מהצדדים.
פעילי ליכוד בעכו זועמים. כל הבקשות שלהם מלשכת נתניהו לראות את הנהגת הליכוד בעיר לא נענו. דוד בר לב סיפר כי נתניהו התקשר אליו ואמר "טוב שהעיר נרגעה". פעיל אחר אמר שליברמן פקד את עכו מספר פעמים. הוא לא יודע אבל אולי רק לליברמן איכפת מעכו.

ממלא את החלל
יש המלעיזים על דני דנון אולם יהיה זה נכון לומר כי דנון ממלא את החלל שנוצר כתוצאה מהשיתוק שאחז את הליכוד. הליכוד נגרר אחרי האירועים, אינו יוצר מצבים ואינו מוביל.
דנון לא מרפה ובחודשים האחרונים הוביל ומוביל את מאבק הפנסיה של הבוגד עזמי בשארה.
בקמפיין משתתפים אין ספור גורמים ועשרות אלפי אנשים חתמו על עצומה.
אין לזלזל בפעילות הזאת. היא חשובה והיכן שנוצר חלל תמיד יש מי שימלא אותו. דנון עושה זאת.

ישראל כ"ץ
מצבו של כ"ץ בכי רע. אני, שהייתי איתו במשך שנים, חזיתי בעליה שלו אך לדאבוני אני חוזה עתה בנפילה שלו וזאת כבר נפילה חופשית.
בעבר כ"ץ היה מסביר למקורביו שכ"אשר לא הולך כל מה שאתה עושה נראה גרוע".
זאת נבואה שלמרבה האירוניה התגשמה אצלו. כ"ץ, שלא יכול להפסיק לבצע קומבינות, יצר מצב פרדוקסאלי כך שקומבינות שבעבר חיזקו אותו בעת הזאת ממוטטות אותו.

לפני מעט למעלה משנה ניסה כ"ץ ליזום מפגש עם יגאל עמדי בירושלים. כאשר נימקו בפניו את בעייתיות העניין הוא השיב שהוא צריך קולות. באחת ההזדמנויות טענתי בפניו : "אתה פועל מתוך מחשבה שהבחירות לכנסת יהיו לפני המקומיות, ומה תעשה עם לא יוקדמו הבחירות לכנסת ועמדי יעזוב את הליכוד"?
ישראל שתק.
אחר כך שיתף פעלה ובחש עם העסקנים האחרים, לבריאות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תומאס הפסיד דיוויד ניצח

אריק זיו ויזר

הבלוף הברקתי

אריק זיו - יומן פוליטי

13 מי יודע ?

הרויזיוניסט

ההונאה של ארדן אין ביטול האגרה

נאמן לטיקונים

אריק זיו ויזר

שמעון פרס ז"ל חתר לעשייה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן