25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כ-700 איש נכחו בהדלקת נר חנוכה עם אדלשטיין ושטייניץ

מאות פעילים, חברי ליכוד, חברי כנסת ומתמודדים חדשים הגיעו אמש לטקס הדלקת נר חנוכה באור יהודה. ליכודניק היה במקום ומביא רשמים

בטקס הדלקת נר חנוכה שנערך אמש באור יהודה הגיעו יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, סגנית שר התחבורה חה”כ ציפי חוטובלי, השר יובל שטייניץ והרב דוד גרוסמן. בטקס נכחו אף מתמודדים צעירים, המתמודדת לאישה חדשה שרן השכל, אורן חזו ומאות חברי ליכוד.
יו”ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין קרא לציבור לתת כוח למפלגת הליכוד על מנת שתוכל למשול ממשלה בטוחה: “אני קורא לכל המפלגות להבהיר עוד היום, לפני הבחירות, במי הם תומכים לראשות הממשלה? אזרחי ישראל זכאים לדעת במי תתמוך המפלגה, שלה הם שוקלים לתת את קולם! מי שמצביע ל”מפלגות אוירה”, חסרות זהות ודרך- הוא פשוט מהמר. הוא מהמר על הקול שלו ובכך מהמר על העתיד של כולנו. אבל מי שמצביע ליכוד- הולך על בטוח. מי שמצביע ליכוד- יודע מה הוא מקבל. מי שמצביע  ליכוד- מקבל ביטחון. מי שמצביע ליכוד- מקבל יציבות כלכלית; מי שמצביע ליכוד- מקבל נציגים המסורים לָחברה, לחינוך, לעשייה, למסורת ישראל- ולדרך שלנו.

אני, כיו”ר הכנסת, מנסה לעמוד על המשמר ולהתוות קוים אדומים – למשל, כשחברת הכנסת זועבי התבטאה באופן שלא ניתן לסבול אותו; עשיתי צעד יוצא דופן, נדיר למדי עבור יו”ר כנסת – והגשתי קובלנה לוועדת האתיקה ששללה ממנה השתתפות בדיוני המליאה לתקופה מקסימאלית של חצי שנה. אפילו בג”צ הכשיר את ההחלטה, וכמו שאומרים- “זרק את זועבי מכל המדרגות”. אבל כשהתקיימה הצבעה במליאה לאישור החלטת ההשעיה ה׳גברת הראשונה של הסאטירה הישראלית׳ שכבר שכחתי לאיזו מפלגה היא שייכת, כי אני פשוט מתקשה לעקוב, נעלמה ועשתה דיל מלוכלך עם הסיעות הערביות.”
חה”כ ציפי חוטובלי תקפה בחריפות את התנהלותו של שר האוצר לשעבר יאיר לפיד ואמרה “יאיר לפיד שאל איפה הכסף וקיבל את תיק שר האוצר. אך מה הוא עשה עם הכסף? הוא יזם תוכנית כושלת של מעמ אפס. לפיד לא עשה דבר למען הורדת יוקר המחייה ועכשיו נוח לו להפל את האשמה על אחרים. מי שהיה אמון על תיק האוצר בשנתיים האחרונות ראוי שיאשים אך ורק את עצמו ביוקר המחייה הקיים”
שרן השכל, מתמודדת על משבת אישה חדשה שכיבדה בנוכחותה אמרה לליכודניק “אנחנו חייבים לשלב את הצעירים בליכוד. יש המון צעירים שרואים במפלגת הליכוד בית וחייבים לתת להם במה מכובדת על מנת לקדם את הנושאים הבוערים להם כמו גם נושאי סביבה ויוקר המחייה” 
עוד נכחו בטקס: זאב אלקין. גילה גמליאל. אבי דיכטר וחיים ביבס.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער תומך בשטרית בהתמודדות לכנסת

אלי חזן

ח”כ חיים כץ- הבולדוזר החברתי שלא מפסיק לעבוד

“תכלת לבן” – צעד בדרך ל”מהפך”

אלי חזן

אלחיאני מסתייג ממסיקה : מערכה ראשונה

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו רועי יעקב

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן
דילוג לתוכן