19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

כת דתית ישראלית מסכנת קיומנו

שורש הבעייה של עצם קיומנו בארץ ישראל הוא פעילותה של כת דתית פונדמנטליסטית קנאית המרעילה את האווירה ומחלישה אותנו מהיסוד

שוטפים לנו את המוח כבר הרבה שנים שאנו כובשים השולטים על עם אחר ושזה המקור והשורש של כל צרותנו ולכן אנו חייבים להיפרד מהעם האחר הזה. פרשנים ומומחים הבטיחו לנו שאם רק נחריב את היישובים היהודיים הפורחים ונגרש מהם את מתיישביהם – רק אז יש סיכוי לשקט ושלווה וארגוני המחבלים לא יפעלו נגדנו, שכן כל מה שהם רוצים זה שלא נשלוט עליהם. השתכנענו ועשינו את זה בחבל עזה, הרסנו את היישובים היהודיים והוצאנו משם את כל מתיישביהם כדי שההפרדה תהיה מוחלטת וביטלנו לחלוטין את השליטה שלנו בחבל עזה כולו.

 

 

כיבוש ושליטה על עם אחר

 

 

והנה התברר שהמצב רק הורע מייד לאחר ש"נפרדנו" מהם. מאז אנחנו סופגים משם הרבה יותר אש, טילים פוגעים במרכזי ערים וגורמים הרבה יותר אבידות ופגועים בנפש, מה שמאלץ אותנו לצאת למבצעים צבאיים מפעם לפעם, שגם בהם אנו סופגים אבידות – מה שלא קרה כששלטנו שם וכשהיו שם מתיישבים ויישובים יהודיים.

אותם פרשנים ואותם מומחים ממשיכים להופיע גם כיום בתקשורת, ממשיכים לטעון ששורש הבעייה הוא הכיבוש והשליטה על עם אחר ושהפתרון היחידי הוא "הפרדה" וגירוש המתיישבים, ואיש איננו שואל אותם מה קרה לתחזיות האלה שלהם בעבר.

 

 

הכת מאיימת על עצם קיומנו

 

 

האמת היא שאין לנו בכלל בעייה עם הערבים ואפילו לא עם ארגוני החבלה של חמאס ופת"ח. איתם אפשר להסתדר, גם באמצעים צבאיים ואחר כך אולי גם בדרכים מדיניות.

הבעייה האמיתית שלנו היא עם כת דתית פונדמנטליסטית ישראלית המאמינה כי האל העליון שלה הוא מטרת הכול, מנסה ליצור באמצעים פוליטיים, ותוך אימוץ מקורות הדת, אדם חדש וחברה חדשה. כת זו פועלת לשינוי דרסטי במדינה באמצעות פעולות פוליטיות מכוונות, תוך אמונה שניתן לשנות את פני החברה ואת דמות האדם באמצעות פעולות אלה. כת זו אימצה למעשה את עקרונות הזקוביונים – קבוצה קיצונית שפעלה בתקופה המהפכה הצרפתית ושאפה להשליט על החברה, ולו באמצעות טרור, סדר חברתי חדש בשם "התבונה הטהורה". הם ביקשו ליצור חברה חדשה באמצעות פעולה פוליטית טוטאלית וראו במתנגדים אויב שיש להילחם בו בכל דרך, ואם העם אינו מאשר את תוכניות המשטר, יש לפעול בדרכי טרור והפחדה כדי לכפות עליו שיעשה כך, וכל מי שאינו מצטרף לתנועה נחשב ומוגדר כאויב.

 

 

 

קיומנו מותנה בהיפרדות מהכת

 

כת דתית ישראלית זו מאמינה באל המכונה "שלום", שהוא על פי אמונתם העיקר, המקור והמטרה האולטימטיבית של מדינת היהודים והבסיס לקיומה. הם מאמינים בכנות בקיומו של האל האחד "שלום" ושקיומו יתגלה אם רק נמשיך ונוותר בעיקר לאלה המודיעים בגלוי שהם רוצים להשמידנו, כי האל "שלום" יגן עלינו מכל צרה ומצוקה. באמצעים מיסיונריים מתוחכמים מצליחה כת זו לספח אליה תושבים ישראליים רבים ואף הצליחה לקנות שליטה על רוב אמצעי התקשורת והמנגנון המִנהלי בישראל, מה שמאפשר לה לרכוש מאמינים נוספים.

 

ביטחוננו וקיומנו באזור מותנים בכך שהישראלים, רובם ככולם, יבינו שפעילות כת ה"שלום" הדתית-פונדמנטליסטית רק מעודדת טרור ומשכנעת את שכנינו הערבים שניתן יהיה בעתיד להתגבר עלינו ולסלקנו מכאן, לא רק באמצעים צבאיים אלא בעיקר על ידי הורדת המורל והמוטיבציה הלאומית, רִפיון וחולשה שהכת הדתית החשוכה גורמת לנו בפעילותה. ברגע שהערבים יבינו שהשפעתה של כת זו מועטה עד אפסית ושעל כן אין כל סיכוי לערער את רוחנו ושאנו דבקים באדמתנו כולה – יש סיכוי להשיג את הסדר הקבע הנכסף עם שכנינו.

 

 

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא ממייסדי הליכוד ומוותיקי תנועת בית"ר, חבר מרכז, חבר מזכירות וחבר לשכת הליכוד, עיתונאי, פובליציסט ועורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זו מלחמת עולם טמבלים

אריק זיו ויזר

השטחים הכבושים של ישראל ובריטניה

אלי חזן

הַ"דִּיל" לְ"הִשְתַלְטוּת עַל הַלִּיכּוּד"

אלי חזן

בכל דור עומדים לכלותנו

אלי חזן

מינויים פוליטיים לממשל תקין

אריק זיו ויזר

חוק לאום – לימין ולשמאל

אלי חזן
דילוג לתוכן