20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
תמר הר פז

כשהרגבים על הקבר עוד חמים

כך בעת שמשפחות הנרצחים קוברות את יקיריהן, קוברים אצלנו את שאריות ההיגיון והכבוד העצמי.

השבוע נרצחו ארבעה יהודים שנסעו על ציר 60 , מדרום לחברון. יום למחרת פתח ראש המפלגה שלנו, בנימין נתניהו בסבב שיחות בוושינגטון, עם אבו מאזן, ראש הגוף שמכונה "הרשות הפלשתינאית". בערב קיבל נתניהו עדכון נוסף על שירה ומשה מורנו, שנפצעו בפיגוע ירי ביישוב כוכב השחר שבבנימין. למחרת נפצעה נערה מאבנים שנזרקו לעברה בצומת תפוח. כרגע היא מאושפזת בבית החולים שניידר, לאחר ניתוח ראש במחלקה לטיפול נמרץ.

וכך בעת שמשפחות הנרצחים קוברות את יקיריהן, קוברים אצלנו את שאריות ההיגיון והכבוד העצמי. היכן העמידה שלנו כמדינה שרואה עצמה ריבונית, כאשר אנחנו רצים לנהל שיחות בשעה שיורים עלינו והופכים אותנו למטרות נעות? כאשר אנחנו מלמדים את הסביבה שאנחנו מוכנים לזחול לשולחן המשא ומתן ולא מתנים זאת בזכות הבסיסית ביותר שלנו כחברה לחיות את חיינו מבלי שהטרור יהיה השגרה שלנו? 

והיכן הכבוד שלנו כליכוד? כמה ביקרנו את מפלגת "קדימה" כשהקסאמים נפלו כמו גשם על שדרות ועל כך שלא הייתה נחושה מספיק במלחמת לבנון השניה ובמלחמת עזה ועכשו כשאנחנו בשלטון אנחנו מגיבים כמו ילדי כאפות. שלושה פיגועי טרור רצופים, ואין תגובה. במקום זאת אנחנו במו"מ – בהקפאה. אומרים שהטרור לא ינצח ולא יכתיב לנו את סדר היום, כל מיני אקמולים כאלה שלמדנו מהשמאל.

ויש מי שמנסה להסביר, שהמרצחים הם החמאס ואילו השיחות בכלל נערכות עם הפת"ח. לכל מי שלא זוכר הפת"ח היה זה שטיפח את החמאס והחמאס היה זה שבחר לנטוש את הברית שלו עם הפת"ח ולא להיפך.

ובמו"מ שמתנהל בוושינגטון ראש התנועה שלנו מכנה את לבה של ארץ ישראל , בשם 'הגדה המערבית', כאילו מדובר בגוף ששייך לישות אחרת וכשמצרפים את שאר דבריו בוושינגטון לפיהם "מדינת ישראל לא יכולה לשלוט על מיליון וחצי פלסטינים" ודבריו על הצורך בפשרה היסטורית. מקבלים תוצאה היסטרית.

בוושינגטון מדברים ופה חוטפים כדורים. שבעה ילדים נותרו יתומים ונערה צעירה שוכבת מאושפזת עם פגיעה קשה אז על איזה שלום הם בדיוק מדמיינים שהם משוחחים במגדלי השן בוושינגטון? כמה זמן הם עוד ימשיכו שם לחיות במציאות של סייברספייס?

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השתיקה התמוהה של ארגוני הנשים…

אלי חזן

בגין הרומנטיקן

אריק זיו ויזר

איפה ישנם עוד אנשים כמו האישה ההיא/מאת:תמר הר-פז

אריק זיו ויזר

עו"ד הרפז: "זוכרות" – רעש וצילצולים

אלי חזן

בין טרוריסטים ללוחמי חופש

אלי חזן

ועכשו ניגע

אלי חזן
דילוג לתוכן