19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כרמל הושבע, הכסאח חוזר !!!!!

כרמל שאמה-הכהן הצהיר אמונים במליאת הכנסת והחל לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד ביתנו.

לאחר שהושבע אמר: “אני תכננתי לשאת נאום על הדברים שאני מתכוון להילחם עליהם, אבל ברוח הימים, אדוני היושב-ראש, כולנו צריכים להתמקד ולהילחם, ולהיאבק להחזיר את שלושת הבנים למשפחותיהם: פרנקל, שאער ויפרח. לכן דברי מחלוקת או אידיאולוגיה אינם מתאימים לימים האלה. בכל זאת אעשה כמיטב יכולתי לפעול למען הדברים שאני מאמין בהם, על-פי חוקי הכנסת ותקנון הכנסת. תודה רבה”.

 

בכך מתחילה הכהונה של כרמל האקטיביסט. מי שלא ידע שקט בקדנציה הקודמת לא יידע אותה עכשיו. כרמל זכור כמי שמאבקיו הגיעו לשיאים של מאבקים גם מול חבריו לסיעה.חלק לא קטן מסיעת הליכוד לבשה שכפ”צים לקראת חזרתו של כרמל שאמה, אשר חוזר עם מטענים כבדים על חבריו לסיעה אשר מנעו את בחירתו לראשות העיר רמת גן.

מה שברור הוא מי שמברך על חזרתו של כרמל שאמה הוא שר הפנים גדעון סער שסגר מעגל כפול. גדעון סער היה בודד מסיעת הליכוד שתמך בכרמל בבחירות לעיריית רמת גן וכך הצטרף חייל נאמן למחנהו.

מאחורי הקלעים בכירים בליכוד אמרו לליכודניק : “עכשיו איתן כבל קיבל עוד יד שתצביע איתו בכנסת. הם נזכרו שחבר הכנסת זאב אלקין היה האצבע ה – 13 בעת שהליכוד היה באופוזיציה לממשלת אולמרט, אז היה חבר במפלגת קדימה והצביע עם האופוזיציה של הליכוד, כך כרמל הופך להיות האצבע ה – 16 של העבודה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כרוניקה של מאחר

אריק זיו ויזר

קרא משבח את ראש הממשלה על נאומו

אלי חזן

ג’ודי כועסת

עינר אביב

הלך לעולמו קקטוס ז”ל

אריק זיו ויזר

סוף תקופה בליכודניק : אלי חזן פורש מהעריכה. איציק הלל יחליף אותו

אלי חזן

קרא : “לפגוע בראשי הנחש”

אלי חזן
דילוג לתוכן