22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כץ ממצב את עצמו בהנהגה הבכירה של הליכוד

לאחר שנים בהן נלחם בעבודה קשה על מנת להגיע אל הנהגת התנועה נהנה שר התחבורה ישראל כץ מפירות עמלו. אלפי אנשים מוכיחים זאת. פרשנות 


זוהי כבר מסורת ליכודית לא רשמית אך רשומה בטאבו הליכודי על שמו של שר התחבורה ישראל כץ. מזה שנים ארוכות נוהרים אל ביתו של השר כץ במהלך חג הסוכות אין ספור חברי ליכוד ונבחריו. מי שהיה אמש מבין את המשמעות : אלפי אנשים. הליכוד לכל גווניו. הדבר ממחיש את המעמד שיצר לעצמו כץ. אין תימה שהוא ניצח בפעם השנייה ברציפות בבחירות למזכירות הליכוד. זר שאיננו חלק מהתנועה לא יבין את כוחה של המזכירות אך מי שנמצא בליכוד מבין היטב כי המזכירות היא הדירקטוריון של הליכוד למעשה והיא קובעת דברים משמעותיים שאינם בהכרח אידיאולוגיים אך מעשיים עבור התנועה. 


זהו בעצם סוג של סיכום ביניים לדרכו הארוכה מאז בנה את עצמו עוד כעוזרו הצעיר של השר אריאל שרון במהלך שנות ה – 80 ועד שהגיע למעמדו כיום. ולצידו תמיד – האישה רונית ושתי הבנות. ושלא נשכח גם את הכלב צ’אבי. כץ מנסה לשנות את פני המדינה בתחום התחבורה והתמיכה הזאת קריטית עבורו במלחמה אל מה שאלון חסן מסמל יותר מכל – הועדים הגדולים. 


פעילי השטח של הליכוד צמאים לפעילות. ראינו זאת בכנסים האחרונים של השר הפורש גדעון סער, סגן שר החוץ צחי הנגבי ושל אחרים אך האירוע של כץ הוא הגדול ביותר מבין כולם. סוג של הפינאלה. לכאורה, חסר משמעות. למעשה : הוא מציב אותו בשורה הראשונה של ההנהגה בברית פלדה עם יו”ר התנועה וראש הממשלה בנימין נתניהו. התובנות שעלו מהנאום שנשא כץ במהלך האירוע היו מאוד ברורות : הוא בן הברית המרכזי של ראש הממשלה וביחד הם יילכו לניצחון בפריימריז הקרובים אשר מועדם אמור להיקבע בקרוב. 


אז אם יש את המשפחה מצד אחד הרי שהצוות של כץ עומד מצד שני : ראש המטה קטי שטרית שמביאה עימה כוח שלא יסולא בפז, היועץ הפוליטי עידן פרץ שעובד ביעילות עם חברי התנועה ויועצת התקשורת מעיין שריג ששינתה לחלוטין את דרכי העבודה התקשורתית. 


כל אלו אמורים ליישם את מה שכץ ייחל לו לפני 30 שנה. אף פעם לא מאוחר לכך. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנשי ארץ ישראל מתחזקים בליכוד!

אריק זיו ויזר

המתיישבים מאוכזבים : ליכודניקים בולטים עומדים לצד יעלון

אריק זיו ויזר

השרה לענייני תשומת לב

אריק זיו ויזר

סער נגד ברקת – מה שלא הבנתם עדיין

אריק זיו ויזר

ישראל תגן על הדרוזים ברמת הגולן

אריק זיו ויזר

קיש צא מקונספצית אנטי ליכודניקים.

איציק דדוש
דילוג לתוכן