27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כנס פוליטי של חברת הכנסת מירי רגב בתל אביב

בטקס הדלקת נר שני של חנוכה של מירי רגב השתתפו מאות פעילים שהריעו לה ללא הפסקה

 

 

 

מאות פעילי ליכוד פקדו את מסעדת “סמרקנד” במגדלי הקריה בתל אביב בכדי לקחת חלק בהדלקת נר שני של חנוכה עם יו”ר וועדת הפנים היוצאת

 

של הכנסת ה-19, ח”כ(תא”ל במילואים) מירי רגב. “זו תחילתה של מערכת בחירות שעליה הכריז ראש הממשלה, בנימין נתניהו ובצדק. כך לא ניתן לנהל ממשלה ולא כנסת”, אמרה מירי רגב לפעיליה הרבים. מחיאות כפיים סוערות כאשר ח”כ מירי רגב נכנסת למסעדה וכולם רוצים חיבוק ונשיקה ממי שמכונה : ” הבולדוזרית של הליכוד”.

 

מירי רגב ניראת מצוין לאור העובדה שרבים מבין פעילי הליכוד מחבקים אותה חיבוק חם. פעילי ליכוד מדרום תל אביב צועקים לעבר מירי רגב שהיא, ורק היא מסייעת להם בנושא הכאוב של “מהגרי העבודה” בשכונתם.

 

מירי רגב נשאה דברים ואמרה: ” זו מערכת בחירות חשובה ביותר לליכוד ולעומד בראשו. זו מערכת בחירות שחייבים לנצח בה ובגדול. בנימין נתניהו החליט להפסיק את פעילות הממשלה וללכת לבחירות כלליות וזה מוצדק. חשנו שלא ניתן לנהל כך מדינה. חשוב שהליכוד תהיה סיעה גדולה ומשמעותית בכנסת ה-20. עשינו עבודה חשובה וחקיקה רבה בכנסת ה-19 אך שרי הממשלה,יאיר לפיד וציפי לבני לא הביעו סולידריות עם ראש הממשלה וחתרו תחתיו. זה לא תקין ולא אתי.

 

אני קוראת מפה לכל פעיליי להצביע ליכוד בבחירות הקרובות ולחזק את הסיעה שתהווה עמוד התווך של הכנסת הבאה”. אחד הפעילים לוחש לאוזנה של מירי רגב : ” את חייבת מביבי שיעלה אותך בדרגה כך שתהיי שרה בממשלה הבאה. לא ננוח עד שלא תכהני כשרת הפנים הבאה”. מירי רגב משיבה לו בנחת :” ראשית כל, נזכה בבחירות”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס בכיוון הליברלי ?

אלי חזן

המאבק בנשים צמוד

אריק זיו ויזר

ריבלין:”צוות מנצח לא מחליפים”.

אריק זיו ויזר

ארגון TLV Internationals מברך על אישור חוק העליה בקריאה טרומית בכנסת

אריק זיו ויזר

פורום נאמני הליכוד וחוג ‘דרכך דרכנו’ במרכז הליכוד מזהירים מפני שחרור המחבלים

אלי חזן

איוב קרא: “לא נשב עם בוז’י בקואליציה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן