23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כנס ענק של פעילי שטח מרכזיים בליכוד במושב זיתן ביוזמת יואב דבוש

ביום ראשון 22/11/2009 התקיים כנס עוצמתי של פעילי שטח מרכזיים בליכוד בבית הכנסת בושאייף במושב זיתן בהשתתפות 170 ראשי סניפים, חברי מרכז ופעילים מרכזיים בליכוד, בארגונם של מייסדי פורום “מדברים מהשטח” יואב דבוש ושלומי גבאי.
לכנס הגיע שר ההסברה והתפוצות ח”כ יואל (יולי) אדלשטיין אשר בירך את מארגן הכנס יואב דבוש על היוזמה הברוכה והיכולת של דבוש וגבאי להרים כנס ברמה גבוהה כל כך עם משתתפים רבים המוכרים בליכוד, כנס שמזכיר את ימי העבר בשטח המפלגה. השר דיבר בנאומו על תפקוד משרדו ועל פעילותו המדינית בהסברת ישראל ברחבי העולם. זאת ועוד, דיבר השר על גלעד שליט והבטיח לפעול במסגרת תפקידו בממשלה על מנת להוביל לשחרורו. גם השר והאלוף (במיל’) ח”כ יוסי פלד הגיע לכנס והביע הערכתו למארגנים יואב דבוש ושלומי גבאי. בנאומו אמר השר פלד כי הוא שמח לראות שהשטח בליכוד חי ושלמרות שאיננו נמצאים בתקופת בחירות מתקיימים כנסים רבים במפלגה. השר פלד הזמין את כל הנוכחים לכנסים שהוא מארגן לקראת חג החנוכה הקרוב. ח”כ ציון פיניאן הגיע גם כן לכנס ובירך את המארגנים על פעילותם למען החייאת השטח בליכוד. פיניאן הוסיף ואמר כי על הליכוד להוביל מהלכים חברתיים ולסייע לרשויות הפריפריה. בנאומו נשא ח”כ פיניאן, תפילה למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. בנוסף אמר ח”כ ציון פיניאן כי השטח בליכוד הוא העורף שתומך בחזית שהיא הסיעה ועל כן על הפעילים להמשיך ולתמוך בממשלה ובסיעת הליכוד. האלוף במיל’ עוזי דיין הגיע לכנס ואמר כי הוא בחר להצטרף למפלגת הליכוד מתוך הזדהותו הכנה עם מטרות המפלגה. דיין אמר בנאומו כי השטח בליכוד נושם והוא מאמין שבבחירות הבאות בזכות השטח, הליכוד יזכה לתמיכה רבה ויגיע ל-40 מנדטים. כל הנואמים הביעו השתאות למראה האחדות של כל מאות הפעילים החזקים והאיכותיים בליכוד במפגן כוח אדיר. בכנס נאמו חברים מוכרים מאוד ביניהם ראשי רשויות הליכוד, ראשי סניפים וסגניהם, מתמודדים בפריימריז הקודם, חברי מרכז ופעילי שטח מרכזיים אשר כולם בירכו את המארגנים מר יואב דבוש ושלומי גבאי על הארגון המופתי של הכנס והביעו תמיכתם בממשלת הליכוד ובעומד בראשה יו”ר המפלגה ח”כ בנימין נתניהו. שר התקשורת משה כחלון, ח”כ איוב קרא, ראש עיריית מודיעין מר חיים ביבס וראש עיריית חדרה מר חיים אביטן מסרו התנצלותם למשתתפי הכנס על אי הגעתם בשל אילוצים דחופים וברכו על יוזמת המארגנים.

יואב דבוש, מארגן הכנס אמר בנאומו כי: “כולנו בשטח עבדנו קשה מאוד על מנת שהליכוד יחזור לשלטון והיום אנו צריכים לעמוד מאוחדים ולתמוך בממשלת הליכוד ובעומד בראשה מר בנימין נתניהו” וזכה לתשואות רמות מהקהל. דבוש הוסיף ואמר כי: “אנו בפורום מדברים מהשטח זיהינו כי השטח בליכוד גוסס וקיים חוסר מוטיבציה מצד הפעילים וחברי המרכז ולכן החלטנו להקים את הפורום מתוך כוונה להוביל להחייאת השטח ולניצחון הליכוד בבחירות הבאות עם מעל ל-40 מנדטים. אני בטוח כי כיום אנו עומדים בפני הגשמת החזון ועינכם הרואות נמצאים כאן הפעילים המשמעותיים, לב ליבו של השטח במפלגה ואני מאמין שזה רק יתרחב ויגדל”. שלומי גבאי אמר כי הוא שמח לראות שחזון הפורום מתממש ואמר שהוא מקווה שהעשייה בשטח הליכוד תימשך. לכנס הגיע ד”ר יצחק בן גד, ליכודניק אשר מתמודד לתפקיד השגריר באו”ם. ד”ר בן גד דיפלומט מנוסה זוכה לתמיכתם של יואב דבוש וגבאי אשר פועלים בנושא בשיא המרץ יחד עם פורום מדברים מהשטח, ראשי סניפים ופעילים נוספים, שכידוע המתמודד השני הוא אלון פנקס מועמד השמאל לתפקיד. ד”ר בן גד זכה לתמיכתם של כל הנוכחים בכנס. את הכנס הנחו מר יעקב ברנס מסניף נתניה ומר שלמה פורטל יו”ר פורום ראשי הסניפים וראש סניף אשדוד. גם קבוצה מצעירי הליכוד הגיעו למקום.

הכנס הסתיים לאחר שעתיים וחצי של סדר מופתי והקשבה לנאומים המעניינים בברכתו של רב מושב זיתן רבי שמעון אמיתי שליט”א אשר בירך את השרים והחכי”ם ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיחל כי יזכו לסיים את כל ארבע השנים בממשלה ושנזכה לראות את הליכוד בשלטון עוד שנים רבות. הרב בירך את מארגן הכנס יואב דבוש אשר עומד בראש עמותת בית הכנסת בושאייף ומארגן פעמיים בשנה את ההילולות הגדולות אליהם מגיעים עשרות אלפים. לסיום בירך הרב את כל הקהל וכולם שרו יחד את התקווה. הכנס נרשם כהצלחה אדירה וריכז בתוכו את הפעילים המשמעותיים ביותר בשטח המפלגה כולל ראשי הסניפים, ראשי עיריות, חברי מרכז, חברי מזכירות ועוד רבים וטובים. מהמארגנים נמסר כי עתיד להתקיים כנס גדול נוסף בשבועות הקרובים בהשתתפות חכי”ם ושרים נוספים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו נביא מודרני שרואה למרחוק, כל מילה בסלע../מאת:אייכלר דוד – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בת ים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

יעלון : “אסור לנו לאפשר לאף אחד מאויבינו להגיע ליכולת גרעינית צבאית” – אלי חזן

אריק זיו ויזר

קליינר מוכר את הליכוד לשמאל

אריק זיו ויזר

פ י צ ו ץ : מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

ברקו ודיכטר עם חוג תדמור

אלי חזן
דילוג לתוכן