22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד צעירים

כנס מוצלח לצעירות הליכוד

חברות הכנסת בליכוד באמירה לדור הנשים הבא בפוליטיקה: "אל תתנו לאף אחד להרפות ידיכן!"

בכנס שהתקיים אמש, יום א' 15.10.17, במועדון "גולה" בפתח תקווה הביעו חברות הכנסת מטעם סיעת "הליכוד" מסר אחיד: "כנשים, עלינו להפסיק לפחד, לפתח עור של פיל ולהציע את עצמנו לתפקידי מפתח בחברה".
באירוע השתתפו השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי, יו"ר הועדה לילדי תימן החטופים, ח"כ נורית קורן וסגנית ראש העיר פתח תקווה אורנה דוידאי-בכר.

במהלך הערב התקיים פאנל בהשתתפות השרה גמליאל וח"כ קורן שבו סיפרו על הקשיים שלהן בדרך לפוליטיקה, על השילוב בין קריירה לאימהות ועל סדרי עדיפויות והדרכים שלהן לשנות את השיטה על מנת שתוכל לשלב יותר נשים בתחום הפוליטי.

בכנס נכחו כ-150 פעילים ופעילות של מפלגת "הליכוד" שחלקם אף עלו לנאום בנאומים בני דקה, על נושאים חשובים שרצו לעלות על סדר היום כמו "נשים בפריפריה". בלטו במיוחד ד"ר אדווה ביטון, אימה של התינוקת אדל ביטון ז"ל שנפגעה בפיגוע בכביש 5 לפני 4 שנים. ביטון סיפרה על "מיזם אדל" וקראה לנשים ולגברים להתגייס לעמותה שהוקמה במטרה לחלק חבילות שי למשפחות שכולות. איתה עלה קאזם חליליה, ערבי-מוסלמי ציוני וליכודניק שיצא בתום הכנס למשלחת הסברה של "מילואימניקים בחזית" בארצות הברית נגד תנועות הBDS.

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "לצערנו, נשים צריכות למצוא את מקומן בין מקומות קצובים המשוריינים לנשים בפריימריז שנמצאים במקומות לא ריאליים ברשימה לכנסת. אנחנו צריכים לבטל את השריונים- זה גורם לנשים לריב ביניהן. זה מעיב על כניסת נשים לפוליטיקה ועושה להן עוול גדול. או שתגדילו את מספר השריונים כדי שנגיע לשוויון המיוחל ואם לא- לבטל את השיטה הקיימת".
חה"כ נורית קורן: "אני הייתי צריכה לעבוד מאד קשה להכנס לכנסת. הייתי האישה הראשונה שנכנסה דרך המחוז לכנסת ולא במקום המשוריין לאישה. נתקלתי בלא מעט חברים במפלגה שאמרו שהם יצביעו לאישה שהיא שרה ואז לעוד חברת כנסת. הייצוג מראש לא הולם. אנחנו רוב באוכלוסייה ואנחנו הנשים צריכות לדבוק בנשים אחרות ראויות, אנחנו צריכות לראות את הטובה שתצמח לנו מכך. אם יהיו עוד נשים בכנסת אנחנו נוכל להיות בוועדות הנכונות והרלבנטיות שיתרמו גם לחיזוק מעמד האישה".

לזכות נשות הליכוד יצוין כי נשים רבות ומכל תווך הגילאים הגיעו מכל רחבי הארץ. בלטה בהיעדרה חברת הכנסת נאוה בוקר. חבל שדווקא בכנס בו דובר רבות על ייצוג נשי והעלאת מספרן בשורות הכנסת, חברת כנסת בוחרת להיעדר. כמו כן, גם עוזרתו של ניר ברקת קטי שטרית "נכחה" באירוע. אך מצופה ממי שעלולה להתמודד בעצמה על משבצת "אישה חדשה" לכבד את הנוכחים בהקשבה לנאומיהם ולא לעזוב לאחר כ-2 דקות את המקום. אין ספק שהכל נרשם אצל נשות הליכוד וייזכר ביום הבחירות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם מיקי החדש פוזל ימינה ?

אריק זיו ויזר

צעירות הליכוד מרימות את הכפפה

אריק זיו ויזר

יום הולדת לעידן פרץ – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ועכשיו : קשרי החוץ של הליכוד בהונגריה

אריק זיו ויזר

ישראל שלי טוענים שגבריאל הוא מלאך וקוראים לפעולה מיידית

אריק זיו ויזר

סמינר הסברה ברוח ערכי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן