18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

כן, "הליכוד ביתנו"

רשמיו של אברהם פריד מוועידת הליכוד ואישור האיחוד – על אכזבת התקשורת ואחדות הבית הלאומי.

לוועידת הליכוד הגעתי ביום שני לאחר תהפוכות רבות במחשבותיי, מיחושים וחוסר יציבות בדופק שלי. זאת מאז שמעתי לראשונה על תכנית החיבור בין הליכוד וישראל ביתנו וההכרזה על הקמת גוש אחד. רעיון גאוני מבית מדרשו של מנהיג התנועה, בנימין נתניהו.

 

וכך, לקחתי פסק זמן מהתעסקותי בדילים ובהתאמת רשימות מוסכמות עם חבריי לקראת הפריימריז ומצאתי את עצמי בדרך למרכז הירידים בתל אביב מלא ציפיות ואנרגיות לקראת מה שיתרחש בוועידה, מתפלל למען התנועה, שבורא עולם ייתן הפעם לכולנו היגיון לחשוב רחוק יותר מהמקום בו יימצאו חברינו המועמדים בעקבות האיחוד, לחשוב ולאמץ את המטרה העיקרית עליה חשב ביבי נתניהו בטרם הציע את רעיון האיחוד.

 

כבר בהתחלה, על פי כמות המאבטחים במרכז הירידים, הבנתי שראש ממשלתנו לא יפקיר אותנו הפעם ויגיע כמצופה. בביתן 15 הענק נמצאים כבר כל כלי התקשורת שבמדינת ישראל, על ציודם הרב, מכל הרשתות ובכל השפות, כאילו באו לסקר את הקרב הגדול שיחל בקרוב.

 

בשעה 18:15 בדיוק, על רקע המנון הליכוד, קורא יו"ר המרכז, משה כחלון, לראש התנועה לברך ואכן דבריו של נתניהו המסביר את מטרת האיחוד לחיזוק הליכוד והמדינה ושמירה מקבילה על עצמאות שתי התנועות סוחפים את הקהל הלוהט, שהפך כולו לקהל אוהד, נלהב ומפרגן. קולות המחאה שנשמעו קודם לכן הפכו לים של ידיים מורמות עם הפתקים הצהובים בהצבעה כוללת ואישור הצעתו של ביבי מנהיג הליכוד.

 

איזו הקלה הרגשתי! אני ברגע זה של התרוממות ואחדות ואיזו אכזבה כל אמצעי התקשורת שעמלו וטרחו לשעות שידור רבות בסיכום הדיונים והסתיימו ב-30 דקות בלבד לקול שירת התקווה.

 

חזרתי הביתה רגוע יותר, בטוח יותר וסקרן פחות למועד סיום התלבטותם של אולמרט ולבני באשר להחלטתם, אם תבוא.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנטומיה של טבח

אריק זיו ויזר

חגיגת יום ההולדת שלי

אלי חזן

שיטת אחריי המבול

אלי חזן

שיטת אחריי המבול

אלי חזן

לא שלום ולא נעליים.

אריק זיו ויזר

דלק הלוואה וחיסכון

דילוג לתוכן