30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

כל הליכוד עם ולד במירוץ לראשות עיריית ערד

בפעם שעברה התנערו מרבית חברי הכנסת של הליכוד מתמיכה במועמד הליכוד אלא שהפעם ולד רץ לראשות עיריית ערד ונדמה שכל הליכוד איתו. כולל משה אדרי. והברכות לג'ולייט לסקר 


רוב תושבי ערד מכירים את ולד סנדלרסקי מתקופתו בתור עוזר ראש עיריית ערד בין השנים 2010-2013. מאז אותה תקופה ולד עשה דרך מקצועית ארוכה כשהשיא הגיעה במערכת הבחירות לכנסת ה-20. כאשר פוזרה הכנסת ה-19 ויצאה ההכרזה על הבחירות, ראש הממשלה בנמין נתניהו ראה את החשיבות שבקול הרוסי ונתן הנחייה לצרף למטה המרכזי צוות מקצועי אשר יביא את הקול הרוסי לליכוד. במסגרת אותו צוות, סנדלרסקי מונה למנהל יום הבחירות של מטה העולים הארצי.

ולד עלה לארץ בשנת 1990 ומצא את ביתו החדש בערד. בערד סיים את בית הספר התיכון והתגייס לחיל האוויר, שם שירת כמפקד קורסי אוויוניקה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה. לאחר השירות המשיך ללימודים אקדמיים והוא בוגר תואר ראשון בניהול ותקשורת מהמכללה למינהל. את החיידק הפוליטי קיבל בגיל 17, כאשר חילק פליירים בבחירות 99. מאז הוא היה מעורב בכל מערכת בחירות בתפקידים שונים. ב-2013, עזב ולד את תפקיד עוזר ראש העיר מסיבות אישיות, הקים חברה לניהול פרויקטים ויצא לדרך עצמאית אשר כללה ניהול מערכות בחירות מוניציפליות, גיוס כספים, ניהול פרויקטים בהתאחדות הצעירים של ישראל, ייעוץ לחברות וכאמור מערכת הבחירות לכנסת ה-20.

איך אתה מסכם את הבחירות לכנסת ה-20?

"ניצחון מוחץ לליכוד. היה לי הכבוד לעבוד במטה העולים הארצי של הליכוד לצידם של אלו אשר הולכים להנהיג את המדינה בשנים הקרובות. כאשר הבוחר אמר את דברו וקבע כי הליכוד היא המפלגה הגדולה והחזקה בישראל אשר תוביל את המדינה, התמונה הפוליטית השתנתה משמעותית. למרות הקולות של חלק מהציבור אשר אומרים כי אנחנו שוב נמצא את עצמנו בבחירות בעוד שנתיים, אני מאמין שיש לראש הממשלה את הכלים להקים קואליציה אשר תחזיק מעמד לאורך כל ארבע השנים של הכהונה בכנסת. כמו שזה קרה בין השנים 2009-2013. דבר אחד בטוח, היום יש כאלה שיחשבו פעמיים לפני שינסו לגרור את ראש הממשלה לבחירות".

מה הביא אותך להתמודד לראשות עיריית ערד?

"אני קודם כל ערדניק. 25 שנה אני גר בערד. כאן גדלתי, כאן סיימתי בית ספר, אוהב את העיר שלי וכמו תושבים אכפתיים אחרים, מאוד מודאג לעתידה. מצאתי את עצמי במקום בו הייתי חלק בניצחון של מפלגות השלטון בבחירות לכנסת. אני רוצה לתרגם את ההערכה לה אני זוכה בליכוד ליכולת לעזור לעיר שלי, לקדם אותה ולשים אותה על המפה של ישראל".

למה אתה חושב שאתה תצליח במקום בו אחרים נכשלו?

"אתה זוכר את התקופה של בייגה שוחט? הגעתי לכאן בגיל 7. לא זכיתי לגור בערד בתקופה של בייגה אבל עד היום אני שומע כמה טוב היה אז. תקופה זו התאפיינה בהשקעות בערד, בבנייה של היישוב היהודי היחיד בנגב המזרחי. הייתה צריך לעבור וועדת קבלה כדי לגור בערד. מה שאיפשר לתקופה הזאת להיות כה מוצלחת, היא העובדה שראש העיר בייגה שוחט היה ממפלגת העבודה. באותה התקופה, מפלגת השלטון. בייגה היה ראש עיר מוצלח ומוכשר, אבל הוא גם ידע להרים טלפון ולפתוח כל דלת. הוא היה חזק במפלגת השלטון. לראייה, לאחר שהוא סיים את תפקידו כראש עיריית ערד והרים את העיר, הוא גם זכה להערכה והיה לאחת הדמויות המובילות במפלגת העבודה ושר האוצר של ישראל.

זה מה שצריכה ערד היום. ראש עיר ממפלגת השלטון שיודע לשים את העיר על המפה. במסגרת עבודתי בבחירות לכנסת ה-20 נוצר לי קשר חזק עם הליכוד ואני מתכוון לנצל זאת לטובת ערד. ואני לא אומר "להחזיר את ערד למה שהייתה פעם". צריך לקדם את העיר להביא אותה למקום חדש. כשיתחיל הקמפיין אדע לספק לציבור תוכנית עבודה עם סדר פעולות וסדר עדיפויות ומה שהכי חשוב: בלי הבטחות פופוליסטיות".

אני מבין את היתרון והמשמעות של גב חזק ממפלגת השלטון. אבל יש כאלה שיגידו שאתה לא מתאים לתפקיד. שאתה צעיר וחסר ניסיון. מה תענה לאלה שמרימים גבה ושואלים את עצמם למה לנו ראש עיר בן 32?

"אני בן 32. זאת עובדה. אבל בגיל 32 יש לי ניסיון רב במערכת המוניציפלית ובעשייה ציבורית. גם זאת עובדה.  3 שנים הייתי עוזר ראש העיר בערד. אני מכיר את העירייה כמו את כף ידי, מכיר מקרוב את כל האתגרים אשר עומדים בפני עיריית ערד, מכיר את התהליכים המוניציפליים ואת דרכי הפעולה. יודע איפה נעשו הטעויות וכיצד לתקן אותם. פרט לעבודה השוטפת בעירייה, הייתי ממונה על קשרי החוץ של העירייה ועל גיוס הכספים, קידמתי את פתיחת חוגי הספורט בבית הספר התיכון וליוויתי פרויקטים עירוניים.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ גם התחיל את הקריירה שלו בתור עוזר ראש העיר. כשהגיע לתפקיד ראש העיר הוא היה מוכן לתפקיד וידע בדיוק מה לעשות, ומה שלא פחות חשוב, ידע מצויין מה לא לעשות. הוא לא היה צריך 100 ימי חסד כדי ללמוד את המערכת. גם אני לא צריך 100 ימי חסד. אני יכול להתחיל לעבוד ביום שאחרי הבחירות. לדפוק על דלתות משרדי הממשלה, גם להפוך שולחן עם צריך ולהשיג את המטרה הנדרשת למען ערד".

איך אתה מסכם את התקופה שלך בתור עוזר ראש העיר של טלי פלוסקוב?

"אחת התקופות המאתגרות בחיי. תקופה אשר התאפיינה בעשייה ובעבודה שהייתה מסביב לשעון והשעה 16:00 היה אמצע היום. אני וטלי לא תמיד ראינו את הדברים עין בעין. היו לנו חילוקי דעות, לפעמים אפילו חילוקי דעות קשים, אבל זה לא משהו שמוציאים החוצה. בסופו של דבר החלטתי לעזוב את התפקיד ולצאת לדרך חדשה. אני רוכש הרבה כבוד לטלי פלוסקוב. מאחל לה הצלחה בתפקידה החדש ובטוח שהיא תעשה את כל מה שביכולתה כדי לעזור לערד מהכנסת".

לסיום, איך לדעתך צריך להראות סדר יום של ראש עיר?

"ראש העיר מתחיל את היום לפני שעות העבודה בסיור בעיר, לפני שהוא מגיע למשרד. מתייחס לליקויים ולבקשות פרטיות של תושבים אשר הגיעו ללשכתו. וכשראש העיר מגיע למשרד הוא צריך לגמור את כל ענייניו מהר וביעילות. דלתו של ראש העיר צריכה להיות פתוחה לכל תושב. אבל רוב הזמן, הוא צריך להיות במשרדי הממשלה כדי להביא תקציבים, הוא צריך להיות בשטח כדי לקדם מיזמים, הוא צריך לחרוש את הארץ כדי להביא ייזמים.

זאת האמת שלי ועם זה אני הולך לציבור".







 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסלאווי לראש הממשלה – "נמאס לנו"

אלי חזן

הסקרים חד משמעיים בלוד : יורם מרציאנו הוא ראש העיר הבא

אלי חזן

החלטת בית העליון בראשות עו"ד קליינר בעתירת יורם ביטון מקרית שמונה

אריק זיו ויזר

יוקם מלון ברעננה. סיעת הליכוד מברכת

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

ההסתערות השלישית של ניסים גוזלן

אלי חזן
דילוג לתוכן